۱۸ فروردین ۱۴۰۰، ۹:۴۲
کد خبرنگار: 3150
کد خبر: 84286709
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

باشگاه های فوتبال بدون مجوز در هرمزگان اجازه فعالیت داده نمی‌شود

بندرعباس- ایرنا- رییس هیات فوتبال هرمزگان با اشاره به اینکه یکی از مشکلات این هیات ضعف در سیستم باشگاه داری است، گفت: امسال طبق برنامه ریزی صورت گرفته به باشگاه هایی که مجوز قانونی ندارند، اجازه فعالیت داده نمی‌شود.

قاسم رنجبریان روز چهارشنبه در نشست هیات فوتبال استان با حضور روسا و اعضای کمیته افزود: به صورت جدی این روند را دنبال می‌کنیم، چرا که اگر این کار را انجام ندهیم از استان‌های دیگر عقب می‌مانیم.
وی بیان داشت: مشکل مالی و اقتصادی از دیگر مشکلات هیات فوتبال هرمزگان است که در این رابطه نیز برای  رسیدگی به ابن موضوع اسغندماه سال گذشته کمیته اقتصادی تشکیل شد.
رییس هیات فوتبال هرمزگان اظهارداشت: این کمیته به طور جدی برنامه اقتصادی را برای حل مشکل مالی هیات دنبال می‌کند که امیدواریم با همکاری روسای کمیته ها بتوانیم این مساله را به حداقل برسانیم.
رنجبریان در ادامه با اشاره به برنامه سال ۱۴۰۰ هیات فوتبال هرمزگان اظهارداشت:مهم ترین برنامه این هیات، فوتبال پایه است که کمیته جوانان و استعدادیابی، برنامه ریزی خوبی را دنبال می‌کند و امسال المپیاد استعدادهای برتر برگزار می‌شود که تیم استعداد برتر استان باید خود را برای رقابت دراین مسابقه‌ها آماده کند.
رنجبریان اخلاق مداری را از دیگر برنامه های سالجاری هیات فوتبال هرمزگان دانست که با همکاری تمامی اعضای هیات به اجرا درمی آید. 
وی در ادامه این نشست خطاب به افرادی که می‌خواهند هیات فوتبال هرمزگان را تخریب کنند، گفت: آن‌ها بدانند هیات به فعالیت قانونی خود ادامه خواهد داد و افرادی که می‌خواهند فوتبال استان را به عقب برگردانند، دچار اشتباه اند.
وی یادآورشد: هیات فوتبال هرمزگان در برابر ابن افراد یک قدم عقب نشینی نخواهد کرد و برنامه های زیادی داریم  تا فوتبال استان را به جایگاه اصلی خود برسانیم.
این مسوول اظهارداشت: خوشبختانه عملکرد هیات فوتبال هرمزگان در سال ۹۹ با وجود همه گیری ویروس کرونا در بین استان های کشور مقام نخست رابه خود اختصاص داد.
  دبیر هیات فوتبال هرمزگان نیز گفت: برگزاری مجمع انتخابات ریاست هیات فوتبال استان درسال گذشته از جمله فعالیت‌های سختی بودکه از این آزمون نیز سر فراز بیرون آمدیم.
 اصغر معماری افزود: یکی دیگر از فعالیت‌های سال گذشته برگزاری منظم مسابقه‌های استانی در رده های مختلف بود که با همه سختی‌های آن، با کمک کمیته های اجرایی و داوری مسابقه‌ها، آن را به نحو حسن برگزار کردیم وقبل ازاتمام سال ۹۹ به پایان رساندیم.
معماری اظهارداشت: هیات هر انتقادی را می‌پذیرد و افرادی که نسبت به عملکرد هیات انتقادی دارند به صورت حضوری یا به صورت تلفنی انتقادشان را اظهار کنند تا رسیدگی شود.
دراین نشست هریک از روسای کمیته ها نیز عملکرد خود را درسال گذشته بیان و برنامه‌های سال ۱۴۰۰ را ارائه کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha