۱۸ فروردین ۱۴۰۰، ۱۰:۳۵
کد خبر: 84286887
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

نسخه صوتی «مزدور» اثر ترجمه شده هاوارد فاست منتشر شد

۱۸ فروردین ۱۴۰۰، ۱۰:۳۵
کد خبر: 84286887
نسخه صوتی «مزدور» اثر ترجمه شده هاوارد فاست منتشر شد

تهران- ایرنا- کتاب «مزدور» نوشته هاوارد فاست که بعد از ۳۶ سال با ترجمه مهدی غبرایی به بازار کتاب ارائه شده است، با صدای عبدالله روا، شنیداری شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا کتاب صوتی مزدور نوشته هاوارد فاست، تجربه جدید عبدالله روا در گویندگی کتاب شنیداری است که در نخستین روزهای سال ۱۴۰۰ توسط انتشارات قناری به بازار عرضه شده است.

کتاب مزدور ماجرای مزدوران آلمانی است که انگلیسی‌ها آن‌ها را برای مقاصد خود اجیر کرده‌اند. آنها یک‌روستایی نیمه‌دیوانه را را در جنگ‌های داخلی آمریکا دار می‌زنند و همین موضوع، باعث آتش خشم و انتقام آمریکایی‌ها می‌شود. دقیقا در میان این درگیری و خون، عشق به میدان می‌آید.

هاوارد فاست نویسنده این کتاب یکی از پرکارترین نویسندگان آمریکایی در قرن بیستم بود که در زمان حیات، بیش از ۸۰ داستان، شعر و فیلمنامه نوشت. رمان مزدور موفق شد برنده جایزه انجمن کتابخانه‌های آمریکا شود. علاوه بر این، وی جایزه بین‌المللی صلح ۱۹۵۴ را نیز از آن خود کرد.

کتاب مزدور؛ بعد از انتشار در سال ۱۳۶۳ تجدید چاپ نشده بود و نشر خزه آن را بعد از سه دهه با ویرایش جدید و با ترجمه مهدی غبرایی منتشر کرده است. این کتاب، جدیدترین تجربه عبدالله روا مجری، شاعر و گوینده در حوزه گویندگی کتاب صوتی است. 

‌کتاب صوتی مزدور با مدت‌زمان ۶ ساعت و ۳۹ دقیقه در استودیو نشر صوتی قناری تبدیل به اثری شنیداری شده و نسخه قابل دانلود آن در بسترهای اینترنتی فیدیبو، طاقچه، کتابراه و نوار قابل دسترسی و تهیه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha