نماینده مجلس: ۲۰ زمین چمن مصنوعی در روستاهای لامرد و مهر ساخته می شود
عکس ارشیوی

شیراز –ایرنا- نماینده مردم شهرستان لامرد و مُهر در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: عملیات اجرایی ساخت بیش از ۲۰ زمین چمن مصنوعی در روستا های این شهرستان ها آغاز شده است و تا پایان سال به سرانجام خواهد رسید.

 سید موسی موسوی روز چهارشنبه با تشریح اقدامات انجام شده دراین زمینه گفت: با همکاری اداره کل ورزش و جوانان فارس ، ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه های ورزشی در نظر گرفته شده و امیدوار هستیم هر چه زودتر این طرح ها به بهره برداری برسد.

وی افزود: همچنین با اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال، نهضت بهسازی روستایی در مرحله اول به‌صورت همزمان در ۵۰ روستا که دارای کد اجرایی بودند آغاز می‌ شود تا این مناطق محروم تبدیل به کارگاه‌های بزرگ سازندگی شوند.

عضو کمیسیون انژری مجلس ادامه داد:  با وجود همه تنگناهای مالی دولت و شرایط سخت اقتصادی کشور ، تمام اعتبارات تخصیص یافته و موافقت نامه میان سازمان برنامه و بودجه صورت گرفته و به  شهرستان های لامرد و مُهر ابلاغ شده است.

موسوی تاکید کرد: در گام نخست عملیات بهسازی ۵۰ روستا تحت پوشش قرار گرفته و متلاش می شود در گام دوم با اعتبار لازم سایر  روستاهای دیگر این ۲ شهرستان نیز به گارگاه سازندگی تبدیل شود.

شهرستان های مهر و لامرد در فاصله۳۲۳ و  ۳۶۲ کیلومتری جنوب شیراز دراستان فارس قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha