جابجایی مرسولات پستی در مهاباد ۲ برابر شد

۱۸ فروردین ۱۴۰۰، ۱۷:۰۵
کد خبر: 84287165
جابجایی مرسولات پستی در مهاباد ۲ برابر شد

مهاباد- ایرنا- رییس اداره پست مهاباد گفت: سال گذشته ۳۱۲ هزار و ۱۸ مرسوله پستی داخلی و خارجی در این شهرستان جابجا و تحویل مشتریان شد که نسبت به سال پیش از آن افزایش ۲ برابری را نشان می‌دهد.

حمید سیفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: از این تعداد ۲۳۱ هزار و ۱۰۲ مرسوله به صورت پیشتاز، ۷۱ هزار و ۲۲۴ مورد به صورت سفارشی، هشت هزار و ۹۵۳ مرسوله نیز با پست عادی و ۷۳۹ مرسوله نیز به صورت پست ویژه قبول و ارسال شده است.

وی ادامه داد: تعداد دفاتر خدمات ارتباطی مشترک مهاباد از ۱۴ دفتر در سال ۱۳۹۸ به ۳۴ دفتر در سال ۱۳۹۹ افزایش یافته که  در هر دفتر حداقل برای پنج نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد شده است. 

وی اضافه کرد: پارسال همچنین ۷۰۵ مرسوله پستی نیز بین مهاباد و خارج از کشور مبادله شده که از این تعداد ۴۱۹ مرسوله پستی وارد و ۲۸۶ مرسوله خارج شده است.

رییس اداره پست مهاباد اظهار داشت: بیشترین تبادل پستی مهاباد به ترتیب با کشورهای آلمان، سوئد، نروژ و کانادا انجام شده است.

وی با بیان اینکه پارسال ۱۷۶ مورد ثبت نام کارت ملی هوشمند نیز از طریق اداره پست در سطح شهرستان انجام شده است، اضافه کرد: در این مدت ۹۸ کارت ملی هوشمند به شهروندان مهابادی تحویل داده شده است.

اداره پست مهاباد با ۱۴ دفتر خدمات ارتباطی مشترک شهری، ۲۶ دفتر آی سی تی، پنج دفتر نمایندگی روستایی و یک اداره پست مرکزی در سطح این شهرستان فعالیت دارد.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha