برخورد ۹ خودرو در تصادف‌های جداگانه موجب مصدومیت ۸ نفر در بوکان شد

مهاباد- ایرنا- رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۹ دستگاه خودرو در سه تصادف جداگانه با یکدیگر برخورد کردند که بر اثر این سوانح، هشت تن مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

سیدفواد هاشمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از این تصادف‌ها غروب روز گذشته در محور جاده بوکان به منطقه ایل گورک از توابع بخش مرکزی (محور شهریکند) ۲ فقره تصادف همزمان به وقوع پیوست که آتش نشانان ایستگاه  شماره ۲ امیرآباد به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: حادثه نخست بین ۲ دستگاه خودرو سواری "تیبا "و یک دستگاه "سمند" و حادثه دوم در همان محور و نزدیکی روستای "قره گویز" بین ۲ دستگاه پژو "پارس"  و یک دستگاه پژو "۲۰۶ " رخ داد که در این حادثه ۶ نفر از سرنشینان خودروها مصدوم شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان افزود: بعد از ایمن سازی خودروها و محل حادثه توسط آتش نشانان این سازمان، مصدومان توسط سه دستگاه آمبولانس فوریت های پزشکی به بیمارستان انتقال داده شدند.

تصادف زنجیره‌ای در جاده بوکان - شاهین دژ ۲ زخمی داشت

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان اضافه کرد: در شامگاه روز جمعه نیز در محور جاده بوکان - شاهین دژ بر اثر وقوع تصادف زنجیره ای بین پنج دستگاه خودرو،  ۲ نفر زخمی شدند.

هاشمی ادامه داد: ایمن سازی و امداد رسانی این حادثه نیز توسط آتش نشانان ایستگاه شماره یک این سازمان انجام گرفت و مصدومان به بیمارستان شهید دکتر قلی پور بوکان منتقل شدند.

وی گفت: علت وقوع حوادث به وجود آمده توسط کارشناسان پلیس راه در حال بررسی است.  

بوکان پلیس راه ندارد و نزدیکترین پلیس راهی که سانحه رانندگی اتفاق افتاده است، در محل حضور می‌یابد و علت آن را کارشناسی می‌کند.

برخورد خودرو سواری با گله احشام در بوکان حادثه آفرید

بخشدار بخش سیمینه بوکان هم گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری "روا" با یک گله احشام در این شهرستان، ۱۵ راس گوسفند تلف شدند.

محمد محمدی اظهار داشت: این حادثه بعد از ظهر روز گذشته، جمعه در محور روستایی "اشکوتان"  از توابع بخش سیمینه بوکان روی داد.

وی با بیان اینکه این سانحه در اثر تردد همزمان یک گله گوسفند و خودرو در این محور به وقوع پیوست ، ادامه داد: نقص فنی خودرو و نداشتن ترمز باعث شده که راننده کنترل خودرو را از دست داده و به گله گوسفندان که در مسیر در حال تردد بودند برخورد نماید.

بخشدار بخش سیمینه بوکان گفت: ارزش احشام تلف شده بیش از ۴۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی گفت: دامداران روستاها باید احشام را از نقاط مشخص شده و از حاشیه جاده عبور دهند تا از وقوع چنین حوادثی جلوگیری شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha