تیم‌ملی هندبال ساحلی نوجوانان الف ایران بر تیم ب غلبه کرد

یزد - ایرنا- تیم‌ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران روز یکشنبه در نخستین روز رقابت‌های منطقه‌ای کشور جام (شهید محمد منتظرالقائم) تیم ملی ب را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد.

به گزارش ایرنا، این مسابقه با رعایت نکات بهداشتی زیرنظر فدراسیون به میزبانی باشگاه مقاومت گلساپوش یزد و هیات هندبال استان به مدت ۲ روز در زمین محله محمود آباد مرکز استان پیگیری می‌شود.

در این رقابت‌ها تیم‌های ملی هندبال ساحلی نوجوانان الف و ب،  مقاومت گلساپوش یزد، فولادآلیاژی، سنگ‌آهن بافق و آراد کرمان به صورت دوره‌ای و مجتمع  دیدارهای خود را برگزار می‌کنند.

همچنین از روز گذشته ( شنبه ) اردوی آماده‌سازی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران با حضور ۲۲ بازیکن به مدت پنج روز در زمین مجموعه ورزشی محله محمود آباد شهرستان یزد آغاز شد.

این اردو که با رعایت نکات بهداشتی زیرنظر مهدی قشقایی‌راد سرمربی تیم  برگزار می‌شود از میان بازیکنان دعوت شده، اسامی عباس خوشنویس، علی کرمیان، محمدرضا سابقی‌نژاد و اسماعیل خوشنویس چهار هندبالیست یزدی به چشم می‌خورد.

پذیرش تمامی ملی پوشان در این اردو با انجام تست PCR صورت گرفت و تمامی مراحل تمرین در چارچوب شیوه‌نامه‌های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا در ورزش برگزار می‌شود.

تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیایی قطر آماده می‌کنند که زمان آن از طرف فدراسیون جمهوری اسلامی اعلام می‌شود.

 استان یزد ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده دارد و ۲ هزار نفر در رشته هندبال فعال هستند.

این استان یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد در ۲۴ شهر و بقیه در روستاها و آبادی ها زندگی می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha