سردار اشتری فرماندهی نیروی انتظامی به خراسان شمالی سفر کرد

بجنورد-ایرنا- سردار سرتیپ حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یکشنبه شب برای حضور در آیین تکریم و معارفه فرماندهان نیروی انتظامی استان خراسان شمالی به این استان سفر کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا  یکشنبه شب در بدو ورود به استان خراسان شمالی در منزل شهید مدافع وطن استوار یکم "مجید رجایی" حضور یافت و با خانواده این شهید دیدار و گفت و گو کرد
استوار یکم شهید مجید رجایی اوایل اسفندماه سال گذشته در درگیری های کورین زاهدان در هنگام حفاظت از پاسگاه انتظامی به دست اشرار مسلح  به شهادت رسید و پیکر این شهید والامقام نهم اسفندماه سال گذشته در شهرستان فاروج در شرق استان خراسان شمالی تشیع و  در زادگاهش روستای نجف آباد به خاک سپرده شد.
همچنین سردار اشتری با حجت الاسلام رضا نوری نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان خراسان شمالی در دفترش در شهر بجنورد مرکز استان دیدار کرد .
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت های نماینده ولی فقیه استان خراسان شمالی از نیروهای انتظامی، عملکرد این نیروها را تشریح کرد وخواهان تداوم این حمایت ها شد.
 

حضور در صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی استان خراسان شمالی و شرکت در آیین  تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان شمالی از دیگر برنامه های سفر سردار حسین اشتری در سفر دو روزه به این استان شمالشرق کشور است.
در آیین تکریم و معارفه فرماندهان نیروی انتظامی استان خراسان شمالی ضمن قدردانی از زحمات حدود هفت ساله سردار علیرضا مظاهری فرمانده سابق نیروی انتظامی این استان، سردار سعید مطهری زاده را که پیش از این معاون اطلاعات و عملیات یگان‌های ویژه ناجا را بر عهده  داشت به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی استان خراسان شمالی معرفی خواهد کرد.
استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha