۲۳ فروردین ۱۴۰۰، ۲۰:۱۸
کد خبر: 84293286
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: ورودی شهر همدان نیازمند ساماندهی است

۲۳ فروردین ۱۴۰۰، ۲۰:۱۸
کد خبر: 84293286
فرماندار: ورودی شهر همدان نیازمند ساماندهی است

همدان- ایرنا- فرماندار همدان با تاکید بر ساماندهی مسیرهای ورودی شهر همدان گفت: همکاری و هم افزایی نهادها و دستگاه های مسئول در این زمینه ضروری است.

 «محمد علی محمدی» روز دوشنبه در جلسه کارگروه امور زیربنایی شهرستان اظهار داشت: وضعیت ورودی های شهر همدان زیبنده مرکز استان نیست و تمام دستگاههای اجرایی و خدماتی باید برای ساماندهی ورودی های شهر همدان اقدام کنند.

فرماندار همدان با اشاره به لزوم تکمیل طرح ساماندهی بلوار سردار شهید همدانی افزود: بخشی از اصلی ترین ورودی شهر همدان نیز در حوزه شهرداری جورقان است که باید برای ساماندهی آن برنامه مشخص با زمانبندی ارایه شود.

او خاطرنشان کرد: فعالیت واحدهای عرضه مواد غذایی در حاشیه مسیرهای ورودی شهر همدان باعث توقف پر خطر خودروهای سبک و سنگین می شود که باید نحوه فعالیت و جابجایی آنها مورد بررسی قرار بگیرد.

محمدی اجرای طرح توسعه گلخانه ها در اراضی کوره های آجرپزی جورقان را از جمله اقدامات مورد نیاز برای بهبود وضعیت این منطقه دانست و تاکید کرد: اجرای هر طرحی باید مبتنی بر ملاحظات مورد نیاز، آینده نگری و با ترسیم افق مشخص باشد.

وی با اشاره به فعالیت واحدهای عرضه سنگ مزار در بلوار بهشت افزود: جابجایی این واحدها نیز در دستور کار شهرداری منطقه سه همدان قرار دارد که باید هر چه سریعتر انجام و طرح پیش بینی شده برای حاشیه این بلوار در سالجاری به سرانجام برسد.

فرماندار همدان یادآوری کرد: بخشی از ورودی های اصلی مرکز استان نیز خارج از محدوده شهرداریها و ساماندهی آن از جمله وظایف راه و شهرسازی است که انتظار داریم در این راستا اقدام کند. 

تکمیل کندرو بلوار شهید همدانی، فعالیت غیرمجاز و سد معبر بعضی از واحدهای صنفی عرضه مواد غذایی، اجرای جداره سبز آرامستان در بلوار بهشت همدان، احداث میدان مقابل ورودی روستای سنگستان، ساماندهی میدان شهید همدانی و ورودی همدان از جاده کرمانشاه محدوده شهرداری مریانج از جمله مباحث طرح شده در این جلسه بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha