۲۴ فروردین ۱۴۰۰، ۸:۱۵
کد خبر: 84293544
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشتمین زمین چمن مصنوعی ایرانشهر افتتاح شد

۲۴ فروردین ۱۴۰۰، ۸:۱۵
کد خبر: 84293544
هشتمین زمین چمن مصنوعی ایرانشهر افتتاح شد

زاهدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: هشتمین زمین چمن مینی فوتبال ایرانشهر با اعتبار چهار هزار و ۹۰۰ میلیون ریال در روستای نوک آباد این شهرستان به بهره‌برداری رسید تا شاهد ارتقای شاخص‌های ورزشی در این منطقه باشیم.

ادهم کرد زابلی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: گستره این زمین فوتبال یکهزار و ۳۵۰ متر مربع است که جمعیتی بیش از ۲ هزار نفر را در حدود پنج روستای ایرانشهر پوشش می‌دهد.

وی ادامه داد: با افتتاح این طرح ورزشی تعداد زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال سیستان و بلوچستان به ۱۵۰ زمین افزایش یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: در سال‌های اخیر دولت تدبیر و امید به توسعه ورزش در این استان توجه ویژه داشته به طوریکه افزایش قابل توجه زمین‌های چمن مصنوعی و خانه‌های ورزش روستایی گواه این مطلب است.

وی افزود: علاوه‌بر زمین‌های چمن مصنوعی در سال‌های اخیر شاهد راه‌اندازی۳۲۷ خانه ورزش روستایی و هفت سالن چندمنظوره در سراسر استان افتتاح شده است.
کرد ادامه داد: هم‌اینک ۱۳۴ سالن چندمنظوره ورزشی، ۹ استادیوم فوتبال، ۱۲ استخر شنا و سه جاده سلامت در سیستان و بلوچستان موجود و در حال استفاده علاقه‌مندان به ورزش است.

وی بیان کرد: برای توسعه فضای ورزشی در سیستان و بلوچستان و افزایش سرانه فضای ورزشی، ساخت خانه کبدی و کشتی در زابل، سالن چهار هزار و ۵۰۰ نفری در زاهدان شروع شده و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان اظهارداشت: تاکنون ۱۹۶ سمن دارای مجوز، ۶ مرکز مشاوره ازدواج و ۱۰خانه جوانان در سراسر استان موجود و فعال است.
به گزارش ایرنا هم‌اینک افزون‌بر ۴۶ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha