۲۴ فروردین ۱۴۰۰، ۱۳:۳۹
کد خبر: 84294129
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فضاسازی ویژه ماه رمضان در مشهد انجام شد

۲۴ فروردین ۱۴۰۰، ۱۳:۳۹
کد خبر: 84294129
فضاسازی ویژه ماه رمضان در مشهد انجام شد

مشهد- ایرنا- قائم‌مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد گفت: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان اقدامات ویژه‌ای در سطح شهر مشهد تدارک دیده شده و فضاسازی‌های ویژه‌ای انجام شده‌ است.

مهدی یعقوبی روز سه‌شنبه به خبرنگاران اظهار داشت: در زمینه آراستگی و نظافت شهر، اقدامات گسترده‌ای نظیر رفت و روب و پاکسازی ویژه معابر، به خصوص در هسته مرکزی و بافت پیرامون حرم مطهر و رفع نواقص کلیه آذین‌بندی های معابر و روشن بودن کلیه ریسه های چراغانی معابر سطح شهر در دست انجام است.

وی خاطرنشان کرد: ارائه طرح‌های ویژه ماه مبارک رمضان در ۱۰۰ نقطه شهر، اکران ۶ المان گل و نور در مناطق ۱، ۸ و ثامن، تغییر فضای شهر در شب‌های قدر و آذین‌بندی قرمز رنگ معابر منتهی به حرم رضوی با استفاده از ۶۰ هزار لامپ، از دیگر اقدامات مورد نظر است.

یعقوبی ادامه داد: در حوزه فضای سبز شهری نیز هماهنگی‌های لازم برای کنترل و رفع نواقص و بهبود وضعیت روشنایی میادین، لچکی‌ها و بلوارها در شبهای ماه مبارک رمضان صورت گرفته و گل آرایی‌های ویژه سطوح فضای سبز، نصب گل نوشته و استیکر بر روی المان های گل ویژه عید فطر نیز صورت گرفته‌ است.

قائم‌مقام ستاد مناسبت های شهرداری مشهد افزود: در حوزه فرهنگی علاوه بر برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، مذهبی و هنری با موضوعات قرآنی و نهج البلاغه به صورت مجازی،  پویش "کریمانه" با همراهی خیران، تشکل های محلی و شوراهای اجتماعی محلات با تاکید بر حمایت از اقشار آسیب دیده یا در معرض آسیب، برگزاری ایستگاه سلامت و انجام غربالگری در مساجد منتخب سطح شهر با حضور پزشکان داوطلب و همراهی مراکز بهداشت  اجرا می‌شود.

یعقوبی افزود: در حوزه حمل و نقل نیز سرویس دهی ویژه سازمان اتوبوسرانی در ۴۸ مسیر موقت در شب‌های قدر، آماده باش و خدمت‌رسانی بیش از هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی بیسیم و تاکسی های فعال در خطوط منتهی به حرم مطهر و افزایش ۴ ساعته سرویس دهی خط یک و دو قطار شهری در شب‌های قدر، بخشی از خدمات ارائه شده به شهروندان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه اطلاع رسانی نیز  بیش از  سه هزار و ۵۰۰ مترمربع اطلاع رسانی محیطی به همراه ارائه پنج تیزر مناسبتی انجام می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha