۲۴ فروردین ۱۴۰۰، ۲۳:۵۸
کد خبر: 84294628
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

عملیات احداث پل تقاطع غیرهمسطح نسیم شهر تهران آغاز شد

۲۴ فروردین ۱۴۰۰، ۲۳:۵۸
کد خبر: 84294628
عملیات احداث پل تقاطع غیرهمسطح نسیم شهر تهران آغاز شد

تهران - ایرنا- رئیس شورای اسلامی نسیم شهر از آغاز احداث پل غیرهمسطح ورودی این شهر با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان خبر داد.

"حسن زارعی" شامگاه سه شنبه به خبرنگار ایرنا توضیح داد: احداث این پل مطالبه مردم بود و در این راستا طرح مطالعه احداث پل غیرهمسطح نسیم شهر به مدت ۲ سال انجام شد.

وی افزود: این پل تسهیل کننده تردد وسایل نقلیه از نسیم شهر به سمت اسلامشهر خواهد بود.

رییس شورای اسلامی نسیم شهر با بیان اینکه پروژه پل غیرهمسطح یکی از بزرگترین پروژه های عمرانی شهرستان بهارستان محسوب می شود، افزود: مجوزات لازم برای احداث این پروژه از کمیته های فنی و ترافیکی استانداری تهران اخذ شده است.

زارعی با اشاره به اعتبار اولیه ۲۵میلیارد تومانی این پروژه در بودجه سال ۹۹، اذعان کرد: برای تکمیل این پروژه ۴۰ میلیارد تومان در بودجه سالجاری مصوب و مناقصه آن با اعتبار سال ۹۹ انجام شد.

وی مدت اجرای این پروژه را یک سال عنوان کرد و گفت: در صورت تامین اعتبارات مالی آن و تعهد پیمانکار این پروژه میتواند در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

رییس شورای اسلامی نسیم شهر خاطرنشان کرد: احداث این پل غیرهمسطح، دسترسی شهروندان را به شهرستان اسلامشهر تسهیل، ترافیک جاده ساوه را روان و مدت زمان سفر و مصرف سوخت را کاهش خواهد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha