بارشهای رگباری در خراسان رضوی افزایش می‌یابد

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارشهای رگباری در این استان تداوم دارد و در روزهای پنجشنبه و جمعه در نواحی شمالی، مرکزی و غربی خراسان رضوی همراه با احتمال آبگرفتگی افزایش می‌یابد.

مرتضی اثمری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این بارشهای رگباری همراه با ناپایداریهای جوی، وزش باد شدید لحظه ای، رعد و برق و ایجاد رواناب رخ می دهد.
وی اضافه کرد: شب گذشته بارشهای رگباری و پراکنده در ۶ شهرستان خراسان رضوی رخ داد که بیشترین آن در تربت حیدریه با ۴.۵ میلیمتر ثبت شده است.
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: این بارشها بر اساس اطلاعات رسیده در شهرستانهای سبزوار، تربت حیدریه، تربت جام، فریمان، بردسکن و کاشمر رخ داده است.
اثمری با بیان این که میانگین دمای هوا در خراسان رضوی تغییرات جزئی دارد افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۲۷ درجه سلسیوس پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: قوچان با کمینه دمای ۶ درجه سلسیوس و مه ولات با بیشینه دمای ۳۲ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی۲۴ ساعت گذشته بوده اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان سبزوار با  سرعت ۸۶ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha