۲۵ فروردین ۱۴۰۰، ۱۵:۱۲
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 84295703
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس پی‌اس‌جی: «نیمار» و «امباپه» دلیلی برای ترک پاریس ندارند

تهران- ایرنا- رییس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن امیدوار است که هجوم این باشگاه به سوی قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا برای متقاعد کردن «کیلین امباپه» و «نیمار» برای ماندن در پاریس، کافی باشد.

به گزارش ایرنا، ناصر الخلیفی پس از شکست تیم پاریسی در یک چهارم لیگ قهرمانان برابر بایرن مونیخ و البته راهیابی پاریسی‌ها به دور بعد به لطف گل زده بیشتر در خانه حریف، اظهار داشت: برای رسیدن به قهرمانی لیگ قهرمانان و تمام جام‌های ممکن، سرمایه گذاری زیادی کرده‌ایم. نیمار و کیلین هیچ دلیلی برای ترک پی‌اس‌جی ندارند.

وی ادامه داد: ما به معنای واقعی کلمه برای قهرمانی در تمام رقابت‌ها همه ابزارها را داریم. تیم فوق العاده‌ای داریم. برای سایر تیم ها احترام قائلیم اما همه با هم به یک چهارم رسیده‌ایم. در تلاش هستیم و هنوز کارمان تمام نشده است.

الخلیفی در ادامه افزود: باید همچنان آرامش خودمان را حفظ کنیم زیرا لیگ قهرمانان هنوز به پایان نرسیده است. باید هر روز بیشتر از روی قبل کار کنیم. ایمان داریم و می‌دانیم که راز موفقیت تلاش است. علاوه بر این، جزیئات ظریف تفاوت را رقم می‌زنند.

الخلیفی باوجود اینکه تیمش در بازی برگشت برابر بایرن مونیخ نه برد و نه به تساوی رسید اما از آنچه بازیکنان این تیم در این دیدار به نمایش گذاشتند، خرسند است.

وی تاکید کرد: هدف ما این است تا جایی که می‌توانیم پیش برویم. می‌خواهیم به فینال برسیم و قهرمان شویم اما بازی به بازی پیش می‌رویم. عملکرد تیم برابر بایرن فوق العاده بود. می‌توانستیم سه یا چهار گل بزنیم اما در نهایت صعود کردیم. به تیم باور دارم؛ تیمی بالغ شده و تجریبات زیادی کسب کرده است. ما بارسلونا و بایرن را برده ایم و این معنا و ارزش زیادی دارد.

رییس باشگاه پاریسی تصریح کرد: آمده‌ایم تا لیگ قهرمانان را فتح کنیم. به تیمم افتخار می‌کنم. سرمربی و لئوناردو (مدیر ورزشی) کار فوق العاده‌ای کرده و بازیکنان با تمام وجود بازی کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha