۳۰ فروردین ۱۴۰۰، ۱۱:۵۱
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84300340
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۱۸ واحد صنفی متخلف در مهاباد پلمب شد

۳۰ فروردین ۱۴۰۰، ۱۱:۵۱
کد خبر: 84300340
۱۸ واحد صنفی متخلف در مهاباد پلمب شد

مهاباد- ایرنا- مسوول واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف مهاباد گفت: بازرسان این نهاد در اجرای مصوبه جدید ستاد مبارزه با ویروس کرونا، ۱۸ واحد صنفی متخلف را پلمب کردند.

یوسف شریف‌زاده روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای اجرای طرح ویژه نظارت بر واحدهای صنفی مشمول تعطیلی در این شهرستان، هزار و ۳۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی طی هفته اخیر صورت گرفته که در نتیجه آن ۱۸ واحد متخلف پلمب و چهار واحد به مقام قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه آرایشگاه زنانه و مردانه، نمایشگاه خودرو، مشاور املاک و قلیان سرا عمده اصناف پلمب شده در این مدت هستند، ادامه داد: همچنین پنج تالار عروسی نیز با وجود اخطارهای قبلی به علت رعایت نکردن دستورالعمل‌های ابلاغی پلمب شدند.

مسوول واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف مهاباد گفت: براساس تصمیم ستاد مقابله با کرونای این شهرستان فعالیت تمام واحدهای صنفی جز مواردی که مایحتاج خوراکی مردم را تامین می‌کنند، تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و هرگونه فعالیت ضمن پلمب جریمه تعزیرات حکومتی نیز درپی دارد.

شریف‌زاده با اعلام اینکه این مصوبه در راستای حفظ سلامت مردم در حال اجرا شدن است، ادامه داد: برخی از واحدها بدون توجه به شرایط حساس در زمینه مقابله با ویروس کرونا، فعالیت خود را با وجود مصوبه ممنوعیت ادامه دادند که بر این اساس، این بازرسی‌ها همچنان ادامه دارد و با صنف متخلف برخورد خواهد شد.

وی عنوان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده فعالیت غذاخوری، رستوران، قلیان سرا و هر واحد صنفی دیگر که از قبل فعالیت آنها محدود شده، مراتب را به شماره تلفن‌های ۱۲۴ و ۴۲۴۴۹۹۷۴ گزارش دهند.

مهاباد از شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی در آذربایجان‌غربی است؛ این شهرستان در جنوب استان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha