شرکت پتروشیمی ۲ میلیارد ریال به بیمارستان مهاباد کمک کرد

مهاباد- ایرنا- مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: شرکت پتروشیمی مهاباد ۲ میلیارد ریال برای تجهیز و خرید ملزومات مورد نیاز بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان کمک کرد.

بهائ الدین حسینی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ملبغ اهدایی برای خرید یک دستگاه پرینتر رنگی رادیولوژی و یک دستگاه UPS ماموگرافی که جز نیازهای ضروری بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان مهاباد بود، هزینه شده است.

وی ادامه داد: پتروشیمی مهاباد جز سرمایه های اصلی منطقه محسوب شده و انتظار داریم در تامین سایر دستگاه ضروری مورد نیاز شبکه بهداشت و درمان را یاری دهند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اضافه کرد: پتروشیمی این شهرستان قبل از این نیز هزینه تامین بیش از ۲۰۰ هزار عدد ماسک مورد نیاز بیمارستان را تامین کرده بود.

حسینی اظهار داشت: سعی و تلاش همه مسوولان این شهرستان و دستگاه‌های اجرایی، کنترل این ویروس و جلوگیری از شیوع آن است که به‌صورت شبانه‌روزی و با تمام توان در حال اجراست.

به گزارش ایرنا، ۱۴ شهرستان آذربایجان غربی وضعیت کرونایی دارند و روز به روز به تعداد بیماران، بستری شدگان و فوتی های ناشی از کرونا با سرعت زیاد افزوده می شود.

تاکنون ۳۵۰ مهابادی بر اثر کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha