سوپرلیگ اروپایی حرمت‌ها را شکست؛ چفرین از خجالت آنیلی درآمد

تهران- ایرنا- رییس اتحادیه فوتبال اروپا(یوفا) با حمله شدید به رییس باشگاه یوونتوس در خصوص نقش وی در سوپرلیگ اروپایی، تاکید کرد که تمام بازیکنان حاضر در این تورنمنت جدید از جام جهانی و رقابت‌های یورو محروم خواهند شد.

به گزارش ایرنا، «الکساندر چفرین» با تایید محرومیت در نظر گرفته شده برای بازیکنان حاضر در این تورنمنت اظهار داشت: تمام بازیکنانی که در سوپرلیگ اروپایی بازی کنند، از حضور در جام جهانی و جام ملت‌های اروپا منع خواهند شد. آنها اجازه بازی برای تیم ملی کشورشان را نخواهند داشت.

چفرین در ادامه با حمله شدید به «آندره‌آ آنیلی» رییس باشگاه یوونتوس گفت: تا بحال ندیده‌ام کسی به اندازه او (آنیلی) و این‌قدر بی وقفه دروغ بگوید. غروب شنبه با او حرف زدم و گفت که همه حرف‌ها(در مورد سوپرلیگ) کذب است.

رییس یوفا تاکید کرد: طمع، تمام ارزش‌های انسانی را نابود می‌کند.

براساس بیانیه منتشر شده توسط سازماندهندگان این تورنمنت باشگاه‌های آث میلان، یوونتوس، اینترمیلان، رئال مادرید، بارسلونا، اتلتیکو مادرید، چلسی، آرسنال، لیورپول، منچسترسیتی، منچستریونایتد و تاتنهام به طور مشترک حضور خود را در این تورنمنت اعلام کردند.

اعلام رسمی راه‌اندازی و آغاز به کار قریب الوقوع این تورنمنت موج انتقادات را از سوی رهبران جهان، لیگ برتر انگلیس، ستارگان فوتبالی و هواداران را به همراه داشت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha