۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۶:۳۲
کد خبر: 84304485
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فوتی های سوانح رانندگی در ایلام ۳۳ درصد کاهش یافت

ایلام - ایرنا - رئیس پلیس راه ایلام گفت: میزان فوت ناشی از تصادفات رانندگی ایام نوروز در این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۳ درصد کاهش یافته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سرهنگ رضا همتی زاده روز چهارشنبه اظهار داشت: در حالی که ترددهای جاده ای نسبت به مدت مشابه سال بطور چشمگیری افزایش یافت، اما در فروردین امسال شاهد کاهش تعداد کشته شدگان ناشی از تصادفات رانندگی در جاده های استان بودیم.

وی افزود: توسعه چتر نظارتی با استفاده از سیستم های الکترونیکی ثبت تخلفات رانندگی و افزایش حضور تیم های گشتی محسوس و نامحسوس پلیس راه و مهم تر از همه، رعایت مقررات از سوی مردم از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر کاهش تصادفات جاده ای بوده است.

رئیس پلیس راه استان ضمن تقدیر از مشارکت خوب مردم، اصحاب رسانه و نهادهای خدمات رسان تاکید کرد: توجه به توصیه های پلیس و رعایت قوانین و مقررات به ویژه رعایت سرعت مجاز و مطمئنه به عنوان مهمترین عامل وقوع تصادفات رانندگی می تواند نقش موثری در پیشگیری از تصادفات رانندگی داشته باشد. 

سارق اماکن عمومی در ایلام دستگیر شد 

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی با ۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ جمال موسوی روز چهارشنبه اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان ، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت ها در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با حضور در محل های وقوع سرقت و با بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی ردپای سارق حرفه ای را در رابطه با سرقت های به وقوع پیوسته را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه سارق دارای سوابق کیفری متعددی است ، گفت: متهم در تحقیقات تخصصی پلیسی به ارتکاب ۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی که فاقد نگهبان بودند اعتراف کرد.

سرهنگ موسوی افزود: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی در خصوص نصب حفاظ مناسب و دیگر عوامل بازدارنده برای اماکن و گماردن نگهبان هشدار داد و گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه مورد، به سرعت موضوع را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha