۴ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۹:۰۶
کد خبرنگار: 1461
کد خبر: 84306351
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۰ هزار پرس غذای گرم بین افراد نیازمند بخش رودخانه رودان توزیع می شود

بندرعباس -ایرنا- رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش رودخانه شهرستان رودان از طبخ و توزیع بیش از ۵۰ هزار پرس غذای گرم بین خانواده های نیازمند و ایتام بخش رودخانه این شهرستان در قالب طرح اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، محسن نصرتی با بیان اینکه طرح اطعام مهدوی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره)، خیرین و نیکوکاران در حال اجراست، افزود: از ابتدای ماه رمضان تاکنون روزانه ۶۰۰ پرس غذای گرم، پخت و بین افراد نیازمند و کم برخوردار این بخش توزیع شده است.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون یک آشپزخانه در قالب طرح اطعام مهدوی اقدام به طبخ و توزیع غذای گرم می نماید، بیان داشت: براساس برنامه ریزی های انجام شده، جهت اجرای هر چه بهتر این طرح، ۲ آشپزخانه جدید به ظرفیت موجود اضافه خواهد شد.

به گفته نصرتی، با افزایش تعداد آشپزخانه ها، تا پایان ماه مبارک رمضان، بیش از ۵۰ هزار پرس غذای گرم، پخت و بین افراد نیازمند و کم برخوردار بخش رودخانه رودان توزیع می شود.

این مسوول در ادامه خواستار مشارکت هر چه بیشتر افراد نیکوکار و نیک اندیش در راستای اجرای هر چه باشکوه تر طرح اطعام مهدوی و حمایت از اقشار آسیب پذیر و کم درآمد جامعه شد.
نصرتی اظهار داشت: به دلیل شیوع بیماری کرونا، اقشار آسیب‌پذیر و کم برخوردار جامعه، بیش از پیش با مسایل و مشکلات اقتصادی و معیشتی دست و پنجه نرم می کنند.

 وی ادامه داد: خیران و نهادهای حمایتی می‌توانند از طریق هم‌افزایی منابع و امکانات موجود در این روزهای سخت کرونایی، حامی و  یاری گر خانواده‌های نیازمند باشند.

نصرتی خاطر نشان کرد: مردم خیراندیش و نیکوکار می‌توانند از طریق تعامل و همکــاری با دفـاتـر کمیته امداد و مــراکــز نیکـوکـاری و یا واریز کمک‌های نقـدی خود به شمــاره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۶۳۷۷۵ در رفع نیازهای ضروری اقشار آسیب‌پذیر و کم برخوردار بخش رودخانه شهرستان رودان مشارکت نمایند.

وی بیان کرد: هم اکنون سه هزار و ۱۰۰ خانوار از خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش رودخانه رودان بهره‌مند هستند.

شهرستان رودان با بیش از ۱۲۴ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

بخش رودخانه نیز با جمعیتی افزون بر ۲۱ هزار و ۶۰۰ نفر در ۵۵ کیلومتری شمال رودان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha