۴ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۹:۳۶
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 84306399
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تقاطع غیرهمسطح ملکشاهی ایلام امسال به بهره‌برداری می‌رسد

ایلام - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با اشاره به پیشرفت ۷۶ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح ملکشاهی ‌در مسیر ایلام - بدره - دره شهر گفت: این پروژه در مراحل پایانی کار قرار دارد و تا پایان سال جاری تکمیل شده و زیر بار ترافیک می رود.

عبدالله بهادری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طول این پروژه چهار و نیم کیلومتر است که تاکنون پل رو گذر آن با ۲ دهانه ۱۹ متری تکمیل شده و هم اکنون پیمانکار مشغول عملیات نهایی خاکبرداری و خاکریزی رمپ های طرفین است.

وی افزود:  بیش از ۱۳۵ هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری و خاکریزی برای اجرای این پروژه تاکنون انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه را ۱۷۰ میلیارد ریال عنوان کرد و یادآور شد: تقاطع غیر همسطح ملکشاهی در محور ایلام - بدره - دره شهر که مسیر ارتباطی بخش سیوان نیز محسوب می شود یکی از نقاط پرحادثه خیز استان است ‌که تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

بهادری همچنین از احداث واریانت میشخاص در این‌ مسیر به طول سه کیلومتر خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه چندین پیچ پرحادثه و خطرناک مسیر حذف و تردد ایمن در این مسیر برقرار می شود.

وی اضافه کرد: عملیات آسفالت ۲ کیلومتر از واریانت میشخاص در محور مذکور تکمیل شده و احداث ۲ و نیم کیلومتر دیگر این واریانت نیز در دست مناقصه است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام تاکید کرد: در منطقه چشمه شیرین هفت کیلومتر از مسیر جدید با ۷۵ درصد پیشرفت در حال احداث بوده و ۹ کیلومتر ورودی شهر دره شهر به صورت چهار خطه با ۲۵ درصد و ۱۲ کیلومتر خروجی شهر دره شهر به سمت پل دختر نیز با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha