۴ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۲۵
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 84306831
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حمله مزدوران آل‌خلیفه به دفتر انجمن مقاومت علیه عادی‌سازی روابط

تهران - ایرنا - مزدوران رژیم آل خلیفه در بحرین به دفتر انجمن مقاومت علیه عادی سازی روابط با رژیم در صهیونیستی، حمله کردند.

به گزارش ایرنا، پایگاه اطلاع رسانی «بحرین الیوم» امروز (شنبه) نوشت: مزدوران وابسته به نظام آل خلیفه با حمله به دفتر انجمن مقاومت برابر عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، ضمن شکستن شیشه‌های آن با ورود به این دفتر به وسایل و امکانات آن آسیب وارد کردند.

این حمله پس از تسریع در روند عادی‌سازی روابط بین مقامات حکومت آل خلیفه و رژیم اشغالگر قدس که پس از تعیین سلمان بن حمد  به عنوان ولیعهد این کشور شتاب بیشتری گرفته است ، انجام می شود.

حکومت آل خلیفه در اواسط سپتامبر سال گذشته میلادی در اقدامی که تحت نظارت دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا انجام شد با رژیم اشغالگر صهیونیستی توافق نامه عادی‌سازی روابط امضا کرد که از آن زمان تاکنون بحرین شاهد موجی از اعتراضات گسترده مردمی علیه این توافق نامه بوده است. 

مردم بحرین با برگزاری تظاهرات و تجمع‌ها در روستاها و شهرهای مختلف این کشور خیانت آل خلیفه به فلسطین را محکوم و بر ایستادن در کنار مردم و آرمان فلسطین تاکید کردند. 

بحرین از ۱۴ فوریه سال ۲۰۱۱ میلادی شاهد انقلاب مردمی علیه رژیم آل خلیفه است.

مردم خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن نظامی منتخب در کشورشان هستند.

ناآرامی‌های بحرین تاکنون دهها کشته و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

رژیم آل خلیفه همچنین صدها بحرینی را نیز سلب تابعیت کرده است.

گروه‌های مدافع حقوق بشر بارها رژیم آل خلیفه را به خاطر سرکوب مخالفان محکوم کرده‌ و خواستار اصلاحات در نظام سیاسی این کشور شده‌ است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha