۴ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۲:۲۷
کد خبرنگار: 2182
کد خبر: 84306989
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح ساماندهی دستفروشان با هدف حمایت از آنها در جوانرود اجرا می‌شود

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار جوانرود با بیان اینکه ساماندهی دستفروشان در راستای مطالبات و حقوق عامه مردم است، گفت: هدف از ساماندهی خودروهای دستفروش و دوره گردد حذف آنان نیست بکله ساماندهی آنان در راستای طرح حمایتی و انضباطی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «رستگار یوسفی» عصر شنبه در جلسه ساماندهی دستفروشان شهر جوانرود در سرسرای اجتماعات فرمانداری، افزود: جانمایی بازارهای دستفروشان شاخص‌های خود را دارد و هر محلی مناسب این کار نیست.

وی اظهار داشت: شهرداری و ادارات متولی باید نسبت به استقرار خودروهای دستفروش و دوره گرد اقدام نمایند و در حین اجرای طرح ساماندهی، ماموران شهرداری ضمن توجیه و اقناع سازی نسبت به رعایت حقوق و تکریم دستفروشان اقدام لازم را معمول نمایند.

حمایت دادستان جوانرود از ساماندهی دستفروشان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جوانرود نیز در این جلسه حمایت قاطع خود را از ساماندهی خودروهای دستفروش و دوره گرد اعلام کرد و گفت: با افرادی که در راستای اجرای این طرح اخلال ایجاد کنند به شدت برخورد می شود.

«امین محمدی» افزود: ساماندهی دستفروشان به ویژه خودروهای دستفروش و دوره گرد در جهت احقاق حقوق عامه، پیشگیری از وقوع جرایم احتمالی و در راستای اجرای مقررات مربوط به سدمعبر در ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها است.

وی اظهار داشت: شهرداری و ادارات مرتبط با جدیت برای ساماندهی و اجرای طرح اقدام کنند.

شناسایی ۲۴۵ دستفروش در جوانرود

شهردار جوانرود هم در این جلسه با بیان اینکه ساماندهی دستفروشان از اولویت‌های مهم شهرداری است، گفت: در شرایط کرونایی به علت شرایط اقتصادی و معیشت مردم ناچار بودیم با دستفروشان مدارا کنیم.

«فرهاد تاب‌زر» با اشاره به اینکه عزم شهرداری برای ساماندهی خودروهای دستفروش و دوره گرد جزم است، افزود: تاکنون ۲۴۵ دستفروش و ۵۰ دستگاه خودرو در شهر جوانرود شناسایی شده است.

وی اظهار داشت: کار اقناع‌سازی برای ساماندهی دستفروشان انجام شده و ۱۰ نقطه نیز برای استقرار آنان مشخص کرده‌ایم.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha