۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۸:۳۶
کد خبر: 84308418
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۰ درصد گوشت مرغ مورد نیاز بندرعباس تامین می‌شود

۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۸:۳۶
کد خبر: 84308418
۵۰ درصد گوشت مرغ مورد نیاز بندرعباس تامین می‌شود

بندرعباس - ایرنا - رییس اتحادیه مرغ فروشی‌های بندرعباس گفت: این شهرستان درحالت عادی روزانه ۷۰ تن گوشت مرغ نیاز دارد که درحال حاضر ۵۰ درصد آن تامین می‌شود.

علی رحیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:‌ درحال حاضر که ماه مبارک رمضان است نیاز شهرستان بندرعباس به روزانه ۸۰ تن گوشت مرغ افزایش یافته است و با کمبود این گوشت روبه‌رو هستیم.

وی ادامه داد: سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان مسوول تولید و تامین گوشت مرغ تا در واحد صنفی است که علت کمبود کنونی در بازار را بهتر می‌تواند برای مردم شرح دهد، این سازمان و اداره کل دامپزشکی هرمزگان می‌گویند شیوع بیماری آنفولانزا در مرغداری های بستک موجب این کمبود در بازار شده است.

وی اضافه کرد: مساله دیگر همکاری نه چندان مناسب مرغداری ها و وجود مرغ‌گردان‌ها یا همان دلالان در چرخه توزیع مرغ نیز بر مشکل‌ها افزوده است به گونه‌ای که برخی از این‌ها مرغ را از تولید کنندگان خریداری و کشتار کرده و به کسی که مبلغ بیشتری بپردازد می‌دهند.

رییس اتحادیه مرغ فروشی‌های بندرعباس تصریح کرد: علاوه براین کشتارگاه‌ها اطلاعات را به موقع منتشر و در اختیار واحدهای صنفی قرار نمی‌دهند، همچنین به واحدهای صنفی که تازه ساماندهی شده‌اند مرغ تحویل نمی‌دهند.

رحیمی تاکید کرد: هر میزانی مرغ در اختیار واحدهای صنفی قرار گیرد در بازار توزیع می‌کنند تا مردم در تامین غذای مورد نیاز خود دچار مشکل نشوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha