نشست خبری پس از بازی نساجی و ملوان برگزار نشد

ساری – ایرنا – سرمربیان و عوامل کادر فنی دو تیم نساجی و ملوان بر خلاف مقررات برگزاری مسابقات فوتبال در نشست خبری پس از دیدار این دو تیم حضور نیافتند.

به گزارش ایرنا، نشست خبری پس از بازی نساجی و ملوان که به روال مرسوم همه مسابقات فوتبال و طبق دستورالعمل برگزاری مسابقات فوتبال باید با حضور سرمربیان یا نمایندگان کادر فنی دو تیم برگزار می‌شد، به دلیل حضور نیافتن عوامل کادر فنی هر دو تیم برنده و بازنده برگزار نشد.

نساجی و ملوان از ساعت ۲۱ پنجشنبه ۹ اردیبهشت در استادیوم شهید وطنی قائمشهر در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که این دیدار با تک گل دقیقه ۳۶ زکریا مرادی به سود ملوان پایان یافت و ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد.

پس از این مسابقه هیچ کدام از سرمربیان و عوامل کادر فنی دو تیم در محل برگزاری نشست خبری حضور نیافتند. مازیار زارع سرمربی ملوان به دلیل محرومیت از همراهی تیم، امکان حضور در نشست خبری را نداشت. اما سایر عوامل کادر فنی ملوان از جمله محمد حبیبی که دستیار زارع و مربی دروازه‌بان‌های ملوان است و در سازمان لیگ نیز نام او به عنوان سرمربی ثبت شده نیز با وجود برنده شدن ملوان در این مسابقه در نشست خبری حضور نیافت.

از کادر فنی تیم فوتبال ملوان در نشست خبری پیش از بازی نیز نماینده‌ای حضور نیافت و حتی با پیگیری چندباره روابط عمومی هیأت فوتبال قائمشهر برای ارسال فایل صوتی اظهارات نماینده کادر فنی ملوان به روابط عمومی برای ارسال به رسانه‌ها، هیچ اظهارنظری از کادر فنی این باشگاه به هیأت فوتبال قائمشهر فرستاده نشد.

کادر فنی باشگاه نساجی نیز که در بازی‌های اخیر معمولا اعضای مختلف کادر فنی در هر بازی برای نشست خبری هر بازی حضور می‌یافتند در این مسابقه قید حضور در نشست خبری را زدند. مجتبی ابراهیمی مدیر رسانه‌ای باشگاه نساجی در اواخر نیمه دوم به دلیل اعتراضات مکرر به داور بازی از کیوان علی‌محمدی کارت قرمز گرفت و اخراج شد. اما سایر عوامل کادر فنی نساجی مشکلی برای حضور در نشست خبری نداشتند.

غیبت سرمربیان تیم‌های لیگ‌ برتری در نشست‌های خبری پیش از دیدارهای خانگی نساجی در دو فصل اخیر و فصل جاری لیگ برتر نیز بارها اتفاق افتاده بود و این بار این غیبت سرمربیان و مربیان به کادر فنی نساجی هم کشیده شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha