۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۹:۵۴
کد خبر: 84313934
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ضرورت همراهی و مشارکت نیکوکاران یزدی برای اطعام مستمندان

یزد- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد یزد گفت: مردم نیکوکار و خیراندیش استان یزد می‌توانند در ماه مبارک رمضان برای تحقق نیات خیرخواهانه خود در زمینه اطعام و افطار نیازمندان و مستمندان و تأمین بسته‌های معیشتی با کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سطح استان همکاری کنند.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی کمیته امداد استان یزد محمد شجاعان با بیان اهمیت رسیدگی و دستگیری از نیازمندان در ماه ضیافت الهی، گفت: هم‌اکنون ۸۴ آشپزخانه در سطح استان در قالب رزمایش ایران همدل (اطعام مهدوی) فعال هستند و نسبت به طبخ و توزیع غذای گرم در بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان اقدام می‌کنند.

شجاعان با اشاره به شیوه مشارکت نیکوکاران یزدی در طبخ غذای گرم و تهیه بسته‌های معیشتی برای نیازمندان گفت: کد دستوری#۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ برای مشارکت نیکوکاران و پرداخت کمک‌های غیرحضوری در نظر گرفته‌شده است.

وی یادآور شد: تلفن چهاررقمی ۱۸۱۱ آماده پاسخگویی به سؤالات مردم نیک‌اندیش استان یزد در سراسر استان است.

نوزاد بهابادی به جمع حامیان طرح ایران مهربان پیوست

رئیس کمیته امداد بهاباد گفت: یکی از خیران اصناف شهرستان بهاباد کوچک‌ترین عضو خانواده پنج‌نفری خود را حامی ایتام ومحسنین شهرستان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حمید دهقان با اشاره به تداوم اجرای طرح ایران مهربان در این شهرستان گفت: در اقدامی خداپسندانه ودرایام بابرکت ماه مبارک رمضان خیر بهابادی کوچک‌ترین عضو خانواده خود را نیز حامی ایتام و محسنین شهرستان بهاباد کرد.

رئیس کمیته امداد بهاباد افزود: پدر این کودک، قبل از به دنیا آمدن فرزندشان نیت انجام این کار را داشت و با تولد فرزند دلبندشان به جمع حامیان این شهرستان پیوست.

وی تصریح کرد: طرح ملی ایران مهربان با شعار هر شهروند و کارمند یک حامی در حال اجراست و مردم می‌توانند کمک‌های خود را به‌صورت ماهیانه از مبلغ ۵۰ هزار تومان تا رقم دلخواه به‌حساب فرزند معنوی خود واریز کنند.

دهقان بهابادی در خصوص راه‌های مشارکت در این طرح ابراز داشت: مردم نیکوکار می‌توانند از طریق سامانه اینترنتی اکرام (ekram.emdad.ir) و یا با مراجعه به کمیته امداد در این طرح شرکت کنند.

وی همچنین به اجرای طرح ایران همدل (اطعام مهدوی_افطاری ساده) اشاره کرد و گفت: در اجرای این طرح که تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد ۱۰ هزار نیازمند بهابادی با مشارکت افراد خیر و نیکوکار اطعام و افطار می‌شوند.

رئیس کمیته امداد بهاباد در پایان بابیان اینکه ۲۰۰ فرزند یتیم و فرزند نیازمند، تحت حمایت کمیته امداد هستند، تصریح کرد: هم‌اکنون ۹۵۰ خانوار در قالب ۲۱۵۰ نفر تحت حمایت کمیته امداد بهاباد هستند و از خدمات این نهاد استفاده می‌کنند.

آمادگی کمیته امداد برای ثبت‌نام از حامیان نیکوکار یزدی در شب‌های قدر

در شب‌های قدر دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سطح استان یزد آماده ثبت‌نام از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و دریافت نذورات مردمی برای اطعام و افطار نیازمندان هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، غلامرضا مشعل چی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد هم‌زمان با فرارسیدن لیالی قدر گفت: ماه مبارک رمضان علاوه بر این‌که بهار قرآن و فرصتی برای پالایش و تقویت ابعاد روحانی و جسمانی مؤمنین است، فضای معنوی مناسبی برای خدمت به هم نوع و گره‌گشایی از مشکلات نیازمندان نیز محسوب می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد بابیان اهمیت توجه ویژه به ایتام در ماه مبارک رمضان، گفت: مردم نیکوکار استان یزد ثابت کرده‌اند که همواره به فکر ایتام و محرومان هستند و امیدواریم امسال نیز همچون سال‌های گذشته از فضای فراهم‌شده در ماه مبارک رمضان استفاده بهینه برای حمایت مادی و معنوی از ایتام و فرزندان نیازمند در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین به عمل آید.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون ۱۱ هزار نیکوکار یزدی حمایت ۴۶۰۰ یتیم و فرزند محسنین (غیر یتیم تحت حمایت) کمیته امداد در سطح استان را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بر عهده‌دارند.

مشعل چی بیان کرد: نیکوکاران یزدی همچنین می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir حمایت ایتام و فرزندان نیازمند موردنظر خود را بر عهده گیرند، این سامانه قابلیت انتخاب شهر، جنسیت (دختر، پسر)، سن و مبلغ اهدائی را دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha