۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۸:۰۷
کد خبرنگار: 2148
کد خبر: 84314180
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار فارس: کارنامه درخشان کارگران، شایسته تحسین است

شیراز - ایرنا- یازدهم اردیبهشت هرسال، روز جهانی کار و کارگر است که به همین مناسبت استاندار فارس با صدور پیامی اعلام کرد که جامعه کارگری درهمه حال خدمتگزار مردم بوده و کارنامه درخشان این قشر شایسته تحسین است.

عنایت الله رحیمی در پیام خود که در پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس درج شد نوشت: یازدهم اردیبهشت، روز جهانی کار و کارگر، روز تجلیل از تلاش بی دریغ کارگران عزیزی است که با همت بلند آنان، چرخ زندگی، در حرکت است. 
وی ادامه داد: در آیینه فرهنگ و باور ملت فهیم ایران، کار، عبادتی با اهمیت، محسوب می شود  و سپهر عبادت و خدمتگزاری، به رنگین کمانِ کار و تلاش، زیبا و چشم نواز است.منابع انسانیِ سختکوش و خلّاق، موتور محرکه توسعه هستند؛ نیروهایی که با نوآوری، احساسِ تعهد و مسئولیت پذیری، به کارگاه زندگی گرمی، نور و رونق می بخشند و شرافت و عزتمندی را برای خود، خانواده و جامعه به ارمغان می آورند. 
استاندار فارس اعلام کرد: خوشبختانه جامعه کارگری ما در همه حال، حتی در سختی ها و تنگناها از جمله در تلخ کامی شیوع ویروس کرونا ثابت کرده اند که با عزت و تعهد، خدمتگزار مردم هستند و در جایی که حضورشان، ضروری تلقّی شده تا پای جان در راه خدمت به همنوع، شبانه روز به تلاش، کار و تولید همت گماشته اند و کارنامه ای درخشان از خود ارائه نمودند که شایسته تحسین است. 
وی باتبریک روز کار و کارگر به کارگران عزیز ، خانواده های محترم آنان، تشکل های کارگری و مردم شریف استان فارس، افزود: امید است در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری «سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» نامگذاری شده، با تلاش و نوآوری، دستیابی به توفیقات بزرگ در زمینه تولید در ابعاد کمی و کیفی و افزایش ظرفیت اشتغال و رفع مشکلات جامعه کارگری، بیش از پیش، میسّر و ممکن گردد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha