۶ هزار نمونه‌گیری ویروس کرونا در شهرستان بروجن انجام شد

شهرکرد- ایرنا- رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۶ هزار مورد نمونه‌گیری ویروس کرونا در این شهرستان انجام شده است که از این تعداد نتیجه آزمایش ۲ هزار و ۵۰۰ نفر مثبت بود.

محمدحسن کرمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: همچنین از این تعداد تاکنون ۳۰ نفر در شهرستان بروجن به‌علت ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند.

کرمی تصریح کرد: هم‌اکنون افزون‌بر ۹۰ درصد از کارکنان دستگاه‌های اجرایی، بازاریان، مردم و گروه‌های مختلف از ماسک استفاده می‌کنند و پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت می‌کنند.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری و شهرستان بروجن یادآور شد: گروه‌های شغلی ۲، سه و چهار همچنان تعطیل و فعالیت آنان ممنوع است.

کرمی اظهار داشت: به‌طور یقین با رفع این محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها، میزان پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی تغییر خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

هم اینک ۵۱۵ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری بستری است که از این تعداد ۶۸ نفر با حال عمومی بد در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۱۱ هزار و ۶۹۱ مورد نمونه‌گیری کرونا در استان انجام شده که بر اساس آن ۳۹ هزار و ۶۳۲ مبتلا به این ویروس شناسایی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha