فرمانده فاتب: با اجرای برنامه‌های شهری بار ترافیکی قیام‌دشت کم می‌شود

شهرری - ایرنا - فرمانده انتظامی تهران بزرگ (فاتب) گفت: امیدواریم مردم‌ شهر قیامدشت از توابع شهرستان ری با اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های آینده حوزه شهری،  شاهد کاهش بیشتر بار ترافیکی و معضلات ناشی از آن در محل زندگی خود باشند.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی شهرداری قیام دشت، سرتیپ پاسدار حسین رحیمی در جلسه قرارگاه کاهش تصادفات پلیس راه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اهدای لوح سپاس از تلاش های حسین ترکاشوند، شهردار این شهر در بهبود وضعیت، افزایش نظم ترافیکی و کاهش تصادفات قدردانی کرد.

وی همچنین به اقدامات و فعالیت های حوزه مدیریت شهری قیامدشت در تعامل با پلیس  و ایجاد زیرساخت های لازم در حضور پلیس راه محدوده و حریم‌ این شهر اشاره کرد.  

به گفته این مسئول، بازگشایی برخی از معابر اصلی شهر از بن بست های چندین ساله، نصب علائم ترافیکی و خط کشی معابر، اصلاح هندسی و  تعریض بلوارهای سطح شهر و احداث چندین میدان در جهت سهولت تردد وسائط نقلیه از جمله اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شهر قیامدشت در طی سالهای گذشته است.

به گزارش ایرنا، قیامدشت مرکز بخش خاوران است که در ۱۵ کیلومتری جاده امام رضا (ع) و در انتهای جنوب شرقی حریم منطقه ۱۵ شهرداری تهران واقع شده است.

قیامدشت تا قبل از سال ۹۶ در خارج از محدوده قانونی شهر تهران قرار داشت و از خدمات شهرداری منطقه ۱۵ تهران استفاده می کرد، از سال ۹۶ که به شهر تبدیل شد دارای شهرداری مستقل و در محدوده شهرستان ری قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha