۱۰ زندانی جرایم غیرعمد در سردشت چشم انتظار جشن گلریزان هستند

مهاباد- ایرنا- رییس دادگستری سردشت گفت: ۱۰ زندانی در این شهرستان چشم انتظار کمک های مالی خیران هستند تا به آغوش گرم خانواده های خود بازگردند.

امیر کشاوری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جشن گلریزان در راستای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد به واسطه پرداخت کمک های خیران هرساله در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

وی افزود: امسال نیز نظیر سال های گذشته این جشن در این شهرستان برگزار می شود اما به دلیل شیوع کرونا در فضای مجازی اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: امسال ۱۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد به لحاظ عدم توانایی در پرداخت محکومیت های مالی خود در زندان به سر می برند که برای آزادی آنان به حدود پنج میلیارد ریال کمک خیران نیاز است.

رییس دادگستری سردشت گفت: خیّران می توانند کمک ها و مساعدت های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۴۷۸۸۸۱۴ به نام انجمن حمایت از زندانیان شهرستان سردشت و یا شماره حساب ستاد دیه ۱۳۱۳ یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۹۵۴۲۰ واریز و زمینه آزادی زندانیان را فراهم کنند.

کشاوری اضافه کرد: مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال تاکنون در این خصوص جمع آوری شده بود.

وی افزود: در سال گذشته از سوی ۳۵ خیر سردشتی، بنیاد مستضعفان، ستاد دیه و خیران در مجموع یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال جهت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد این شهرستان پرداخت شد که در این راستا هفت نفر آزاد شدند.

به گزارش ایرنا، شهرستان مرزی سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای چهار شهر، ۲ بخش، ۶ دهستان و ۲۴۶ روستا و جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha