۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۱۸
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84316706
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خیّران احداث ساختمان دیالیز سردشت را تقبل کردند

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۱۸
کد خبر: 84316706
خیّران احداث ساختمان دیالیز سردشت را تقبل کردند

مهاباد- ایرنا- مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرزی سردشت گفت: خیّران، احداث ساختمان دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان را تقبل کرده اند.

روژان قادری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این راستا تفاهم نامه ای بین دانشگاه علوم پزشکی و شورای خیران سلامت این شهرستان برای احداث ساختمان دیالیز در محوطه بیمارستان سردشت امضا شده است.

وی ادامه داد: با توجه به کمبود فضای فیزیکی بخش دیالیز فعلی و افزایش تعداد بیماران دیالیزی، این تفاهم نامه منعقد شده است که در آینده نزدیک عملیات احداث آن آغاز و در صورت تامین به موقع اعتبار تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت اضافه کرد: ساختمان بخش دیالیز در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع با پی ریزی جهت امکان احداث طبقه دوم ساختمان و بر اساس نقش ارائه شده توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی اجرا خواهد شد.

قادری اظهار داشت: در حال حاضر بخش فعلی دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت با ۱۰ تخت فعال نسبت به خدمات رسانی ۵۰ نفر از بیماران دیالیز در سه شیفت کاری در حال فعالیت است.

سردشت در جنوب‌ آذربایجان‌غربی و در فاصله ۲۲۵ کیلومتری مرکز آذربایجان‌غربی قرار دارد و بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان با ۱۲۰ تخت فعال به بیش از ۱۲۰ هزار نفر جمعیت این شهرستان خدمات درمانی عرضه می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha