آماده برگزاری دوره‌های آموزشی مبانی حقوقی و قضایی مطالبه‌گری هستیم

ارومیه- ایرنا- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی گفت: آماده برگزاری هرگونه دوره آموزشی با حضور اساتید مورد تایید دستگاه قضا برای توجیه مناسب‌تر مطالبه‌گران هستیم تا شاهد کاهش تخلفات در این حوزه باشیم.

حجت‌الاسلام بهنام دلریش روز دوشنبه در دیدار با دادستان عمومی و انقلاب ارومیه افزود: این امر یکی از رسالت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر است که امیدواریم با همراهی نهادهای مختلف به آن جامه عمل بپوشانیم.

وی با قدردانی از اقدامات درخشان دادستانی و سربازان گمنام امام زمان (عج) در خصوص مبارزه با اراذل و اوباش و مظاهر فساد در جامعه اضافه کرد: موفقیت در این خصوص نیازمند ادامه‌دار بودن مبارزه‌ها است چراکه این اقدامات می‌تواند شرایط را برای بهبود آسیب‌های اجتماعی و نیز ارتقای امنیت روانی در جامعه فراهم سازد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی ادامه داد: حمایت قضایی و حقوقی از مطالبه‌گران می‌تواند شرایط را برای حضور آحاد مختلف جامعه در این حوزه فراهم سازد و بر همین اساس نیازمند همراهی بیش از پیش دستگاه قضایی و حمایت ویژه از فعالان این بخش هستیم.

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه نیز در این دیدار گفت: رفع آسیب‌های اجتماعی و کاهش بزه تنها در سایه حضور فعال و موثر نیروهای مردمی در صحنه ممکن خواهد بود.

حسین مجیدی با اعلام آماگی در راستای حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، اظهار داشت: یکی از راهبردهای اساسی دستگاه قضا حمایت از مطالبه‌گران است که در این راستا آماده حمایت از این افراد در برابر هرنوع مشکل حقوقی و قضایی هستیم.

وی افزود: یکی از محورهای مهم در کاهش آسیب‌های اجتماعی حضور مردم در صحنه و همراهی با مسوولان قضایی و امنیتی است و در این راستا باید شرایط را برای حضور فعال‌تر مطالبه‌گران هموار بسازیم.

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه در زمینه آشنایی مطالبه‌گران با مبانی قانونی این موضوع بیان کرد: برگزاری کلاس‌ها و آموزش به مطالبه‌گران در زمینه‌های حقوقی و قضایی نیازی است که با همراهی ستاد امر به معروف و نهی از منکر می‌توانیم آن را رفع کنیم.

مجیدی برخورد با اراذل و اوباش را یکی از مصادیق معروف در جامعه دانست و رضایت عمومی از این اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) را جزو نشانه‌های تاثیرگذاری فعالیت برای مردم برشمرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha