۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۱:۴۶
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 84318220
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه محور روستایی خراسان جنوبی بسته است

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۱:۴۶
کد خبر: 84318220
سه محور روستایی خراسان جنوبی بسته است

بیرجند - ایرنا - رییس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر محور روستایی دوکوهانه در شهرستان نهبندان، دستگرد به حسین‌آباد در شهرستان سربیشه و محور روستایی دستگرد به رزه در شهرستان درمیان به دلیل وقوع سیل و آب در آبنما مسدود است.

سرهنگ علیرضا رضایی سه‌شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین ۶ آبنما از کیلومتر ۸۸ تا کیلومتر ۱۲۰ محور دیهوک - راور و محور رکات در شهرستان بیرجند دچار آبگرفتگی شده که ممکن است به صورت موقت مشکلاتی را برای رانندگان ایجاد کند و نیروهای پلیس در این محورها حضور دارند.

وی بیان کرد: محور عشق‌آباد به بردسکن در شهرستان طبس، محور بیرجند - خوسف به خصوص در محدوده شهرک صنعتی و پادگان ۰۴، محور ماژان در شهرستان خوسف، محور زهان در شهرستان زیرکوه و محور فردوس - بشرویه نیز طی روز جاری مسدود شدند و هنوز عبور آب و گل و لای در سطح جاده وجود دارد که باید رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

رییس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: چون در بیشتر محورهای روستایی جاری شدن روان‌آب در سطح جاده و آبنماها را داریم نیاز است رانندگان هنگام عبور احتیاط و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وی عنوان کرد: تمامی محورهای خراسان جنوبی لغزنده است و رانندگان با احتیاط و سرعت مطمئنه حرکت و فاصله طولی را رعایت کنند.

سامانه بارشی که اواخر هفته گذشته در خراسان جنوبی فعال شد، از ۲ روز قبل شدت گرفت و بارش رگباری باران در برخی مناطق شهری و روستایی استان علاوه بر خوشحالی مردم، باعث جاری شدن روان‌آب و آبگرفتگی معابر شده است و خسارات مالی برجا گذاشت.

اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی روز گذشته درباره استقرار و تشدید فعالیت توده هوای ناپایدار جوی در این استان از صبح امروز تا عصر فردا - چهارشنبه - هشدار سطح نارنجی (آمادگی) صادر کرد و ۱۳۲ تیم امدادی و عملیاتی از روز جمعه گذشته تا فردا در سراسر استان آماده‌باش هستند.

بنابر اعلام اداره کل هواشناسی و مدیریت بحران خراسان جنوبی، سامانه بارشی تا فردا فعال است و احتمال جاری شدن روان‌آب و سیلاب در اغلب مناطق استان وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha