حضور در انتخابات دفاع از دستاوردهای انقلاب، امام و شهدا است

قصرشیرین - ایرنا - فرماندار قصرشیرین گفت: حضور در انتخابات عمل به تکلیف ایرانیان برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان‌های والای امام و شهدا است.

مرادعلی تاتار روز چهارشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با اشاره به سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات ۱۴۰۰، افزود: انتخابات امسال بسیار با اهمیت است زیرا دشمنان قسم خورده نظام مترصد فرصتی هستند تا مردم را از انقلاب، اسلام و نظام مایوس و دلسرد کنند که در این عرصه تعیین سرنوشت خود شرکت نکنند.

وی اظهار داشت انتخابات در ایران اسلامی نماد مردم سالاری و دموکراسی است و جمهوری اسلامی همواره در طول چهار دهه از عمر بابرکت خود انتخابات زیادی برگزار کرده و تمام ارکان حاکمیتی کشور با رای و اراده مردم انتخاب می‌شوند.
فرماندار قصرشیرین گفت: با وجود سختی های زیادی که به دنبال تحریم‌های ناعادلانه و ظالمانه دشمن بر ملت وارد شده همچنین انتشار و گسترش ویروس کرونا که مشکلاتی برای کشور ایجاد کرده اما مردم همواره نشان داده‌اند مرد میدان‌های سخت و روزهای بحرانی هستند.
تاتار ادامه داد: بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در رابطه با مساله انتخابات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به خوبی برای ما نقشه راه را ترسیم کرد که در این عرصه با مشارکت حداکثری خود در پای صندوق های رای بار دیگر اقتدار و امنیت کشورمان را در عرصه بین المللی تقویت کنیم.

وی اضافه کرد: ما با مشارکت خود در انتخابات به جهان نشان می‌دهیم با وحدت و انسجام برای پیشرفت کشور مطیع ولایت فقیه و حافظ دستاوردهای انقلاب و خون شهدایی هستیم که خالصانه برای دفاع از این مرز و بوم و این نظام الهی از جان خود گذشتند.

فرماندار قصرشیرین گفت: مقام عظمای ولایت یک نعمت بزرگ برای مردم ایران است و رهنمودهای معظم له چراغ راه نجات و مامنی برای انقلاب در لحظات حساس و بحرانی بوده و در بیانات اخیرشان نیز به خوبی مساله انتخابات را هم برای نامزدها و هم برای رای دهندگان تشریح کردند.

تاتار تاکید کرد: انتخابات پشتوانه انقلاب اسلامی و حضور حداکثری مردم در این دوره خط بطلانی بر یاوه گویی های دشمنانی است که همواره با نقشه ها و توطئه های خود قصد دارند سدی در مسر پیشرفت های  انقلاب اسلامی ایجاد کنند.
وی گفت: انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ بسیار مهم و حایز اهمیت است زیرا مردم با انتخاب یک فرد به عنوان رییس جمهوری زمام مدیریتی کشور را با رای و اراده خود به او می سپارند  و دولتی که از بطن این انتخابات  بیرون خواهد آمد مجری تمام سیاست های کشور در عرصه داخلی و بین المللی است.
تاتار یادآور شد: حضور و نقش جریان های سیاسی، نخبگان  و قشرهای مختلف مردم برای انتخابات بسیار مهم است و آن ها باید به تکلیف خود در این زمینه عمل کنند و تلاش کنند تا با ایجاد امید و نشاط در جامعه مردم را برای نقش آفرینی در این عرصه آماده کنند که شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور در ۲۸ خرداد باشیم.
وی افزود: دولت تمیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری مردم فراهم کرده و در قصرشیرین نیز آمادگی کامل را برای برگزاری این رویداد بزرگ سیاسی با حضور قشرهای مختلف مردم داریم.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت و ۱۸۶کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرزها ۲ مرز رسمی و فعال خسروی و پرویزخان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha