۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۶:۵۵
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84318410
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲۳ مرکز و موسسه خیریه کردستان در پویش ضیافت همدلی مشارکت دارند

سنندج-ایرنا- معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی کردستان با اشاره به اجرای پویش ضیافت همدلی در استان گفت: ۱۲۳ مرکز مثبت زندگی و موسسات خیریه زیرپوشش این سازمان در اجرای این پویش مشارکت دارند.

به گزارش ایرنا، حسین رسولی روز چهارشنبه در نشست خبری مجازی اظهار داشت: یکی از رسالت های بهزیستی به عنوان یک دستگاه حمایتی رسیدگی به امور خانواده های نیازمند، آسیب‌دیده، معلولان و بهبود یافتگان است و در این زمینه و برای رسیدگی بهتر از ظرفیت خیرین و نیکوکاران بهره خواهد برد و به نوعی از توان توانمندان جامعه در راستای رفع نیاز نیازمندان استفاده می‌شود.

وی اجرای پویش ضیافت همدلی که از اول ماه مبارک رمضان در استان آغاز شده است را یکی از این برنامه‌ها اعلام کرد و گفت: این پویش با کمک خیرین و افراد نیکوکار، مووسسات خیریه و مراکز مثبت زندگی دارای مجوز از سازمان بهزیستی در حال اجرا است.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی کردستان اضافه کرد: در این پویش علاوه بر  ۱۰ اداره بهزیستی شهرستان، حدود ۷۰ موسسه خیریه و ۵۳ مرکز مثبت زندگی دارای مجوز این سازمان مشارکت و همکاری دارند و این مراکز تا پایان ماه رمضان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیرین و نیکوکاران هستند.

وی یادآور شد: خیرین می‌توانند  با مراجعه حضوری به ادارات بهزیستی شهرستان‌ها و اهدای بسته‌های معیشتی، دارویی، بهداشتی و لوازم ضروری و جهیزیه در این کار خیر مشارکت کنند، ضمن اینکه

واریز کمک‌های نقدی خیرین در قالب این پویش به‌ ۲ شیوه کد دستوری  #۱۴۰۰۰۲۴*۴*۷۳۳* و یا از طریق شماره کارت بانکی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۸۱۶۷۸۴ انجام خواهد شد.

رسولی هدف از برگزاری این پویش را جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب بسته‌های معیشتی، بسته‌های بهداشتی، دارویی و درمانی، تامین وسایل کمک هزینه جهیزیه و ازدواج برای گروههای هدف و افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی اعلام کرد.

در حال حاضر حدود ۴۵ هزار توان‌خواه در استان کردستان زیر پوشش خدمات سازمان بهزیستی هستند که از این تعداد ۲۳ هزار و ۶۹۵ نفر مستمری بگیر هستند و  ۱۸ هزار و ۳۶ نفر از این تعداد توانخواه روستایی هستند که از طریق cbr شناسایی شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha