ادارات استان مرکزی در رسیدگی به کار مردم تعجیل داشته باشند

اراک - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دولتی استان خادمان مردم هستند و باید در روند رسیدگی به کار آنان تجعیل داشته باشند و در اسرع وقت پاسخگویی کیفی به مردم کنند.

«بهروز اکرمی» روز چهارشنبه در حاشیه نشست سامد (پاسخگویی به مشکلات مردم از طریق تلفن) در گفت و گو با ایرنا، افزود: برخی مردم در تماس‌های تلفنی خود گله‌مندی‌هایی از تاخیر روند کار خود از سوی دستگاه‌های اجرایی دارند که این موضوع به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

وی بیان کرد: سامانه سامد (پاسخگویی به مشکلات مرم از طریق تلفن) فرصتی مناسبی برای طرح و  رسیدگی به مشکلات مردم بدون واسطه است و  مدیران باید پیگیری امور این حوزه را در اولویت کارهایشان قرار دهند و اقدامات کارآمدی در راستای گره‌گشایی از مسایل مردم داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد:  دولت تدبیر و امید ارایه خدمت صادقانه به مردم را سرلوحه امور قرار داده و با وجود همه کاستی‌ها و مشکلات در این راستا مصمم و بااراده است.

اکرمی اظهار داشت: در نشست سامانه سامد امروز (چهارشنبه) حدود ۲۰ نفر از شهروندان این استان از شهرهای مختلف مشکلات خود را مطرح کردند که بیشتر این مشکلات به مسایل اقتصادی، طلب کمک از نهادهای حمایتی و کم کاری برخی دستگاه‌های اجرایی بود.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha