رییس اتحادیه علمای لبنان:پایان اسرائیل نزدیک است

قم-ایرنا- رییس اتحادیه علمای لبنان با تاکید بر اینکه پایان اسرائیل نزدیک است، گفت: اصابت موشک های مقاومت به نزدیکی نیروگاه هسته های دیمونا از این حکایت داشت که به روزهای پایانی اسرائیل نزدیک شدیم و امروز رژیم صهیونیستی نیز خود را برای روزهای پایانی آماده می‌کند.

شیخ ماهر حمود  عصر چهارشنبه در دومین کنگره بین المللی قدس شریف، افزود:در روز قدس اثبات کرد که جوانان فلسطین قوی تر از رژیم غاصب قدس، آمریکا و سایر اعراب مرتجع هستند.

وی  گفت: نامگذاری این روز به روز جهانی قدس یک اتفاق تصادفی نبود و امام راحل به دلیل ارتباط ماه رمضان با جهاد و فلسطین جمعه آخر ماه رمضان را روز جهانی قدس نامید.

به گفته وی، انتفاضه فلسطین مانند گذشته ادامه دارد و گاهی روش‌های آن با گذشته متفاوت شده‌است.

رییس اتحادیه علمای لبنان یادآور شد: جایگاه قدس بالاتر از نوشته ها، سخنرانی ها و مواضع است چرا که قدس ارزش ذاتی دارد و این قدس است که به افراد و شعارها ارزش می دهد.

وی اظهار داشت: افرادی که آرمان قدس را فروختند و خود را در اختیار غاصبان قرار دادند به مرور رسوا شدند اما مصیبت های امروز را به بار آوردند.

رییس اتحادیه علمای لبنان گفت: طبق تعالیم تورات رژیم صهیونیستی در فلسطین شکست خواهد خورد اما آنها دارند تلاش می کنند که دوران شکست و خواری خود را به تاخیر بیندازند.

وی تاکید کرد: در سرزمین های اشغالی همیشه روز قدس است و این روز صرفا در جمعه آخر ماه رمضان گرامی داشته نمی شود.

ماهر حمود خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت اسلامی در سراسر سرزمین های اسلامی به زودی پایان رژیم غاصب صهیونیستی را در سرزمین قدس شریف رقم خواهند زد.

رییس اتحادیه علمای لبنان اظهار داشت: روز قدس باید به بستری برای تجمیع تلاش های آزادی خواهان جهان برای آزادی قدس شریف و اقامه نماز در مسجد الاقصی منجر شود.

دومین کنگره بین المللی قدس شریف از روز گذشته با سخنرانی ۳۰  شخصیت علمی و فرهنگی از کشورهای ایران، فلسطین، مالزی، هند، افغانستان، پاکستان، فرانسه، آرژانتین، عراق، ترکیه، شیلی، امارات، لبنان، سوریه، انگلیس، کانادا و تونس آغاز شده و تا امروز ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha