۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۵۳
کد خبر: 84320026
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چشم‌پوشی از تاج گل برای آزادی دو زندانی در فارس

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۵۳
کد خبر: 84320026
چشم‌پوشی از تاج گل برای آزادی دو زندانی در فارس

شیراز- ایرنا- اهدای هزینه‌های مربوط به آیین‌های ختم و تاج گل یک فرد متوفی در شهر شیراز به آزادی دو زندانی در زندان‌های استان فارس منجر شد.

مدیرنمایندگی ستاد دیه استان فارس در این باره گفت:‌ درماه مبارک رمضان امسال، خانواده مرحوم حاج عباس شهسوار، هزینه‌های مراسم ختم این مرحوم را به ستاد دیه جرائم غیرعمد استان اهدا کردند.
روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان فارس پنجشنبه به نقل از سید رضا اسکندری افزود: خانواده این مرحوم همچنین به دوستان و آشنایان پیشنهاد دادند که هزینه‌های مربوط به خرید تاج گل را به ستاد دیه اهدا کنند.
وی اظهار داشت: در نهایت، مجموع کمک‌های اهدایی خانواده مرحوم شهسوار و مبالغ اهدایی دوستان و آشنایان این مرحوم موجبات آزادی دو تن از زندانیان جرائم غیرعمد را فراهم آورد.
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان فارس گفت: در گذشته‌ای نه چندان دور، مراسم‌های ختم بسیار ساده وبی آلایش برگزار می‌شد که امروز با هزینه های گزاف اصل کار درحال فراموشی است.
وی اظهار داشت:‌ امیدواریم  با اشاعه این فرهنگ وسنت حسنه، شاهد جایگزینی هزینه های اشاره شده با کار خیر و به ویژه کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد باشیم.
اسکندری افزود:‌هم اینک، تعداد ۸۳۴ نفر با جرائم غیرعمد درحال تحمل حبس در زندان‌های استان فارس هستند.
وی ادامه داد: مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا سبب شد، گلریزان آزادی زندانیان با اتکا به ظرفیت فضای مجازی برگزار شود.
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان فارس از مردم نوعدوست و خیرین دعوت کرد که با اهدای کمک‌های خود، زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را فراهم کنند.
بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان فارس، خیرین ومردم نوعدوست استان می‌توانند با واریز کمک های خود به شماره حساب ۱۱۹۹۱۱۹۹/۱۰ وشماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ نزد بانک ملت به نام ستاد دیه استان فارس در این امر خداپسندانه سهیم باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha