معلم دغدغه‌ای جز تعلیم و تربیت نباید داشته باشد

کرمانشاه - ایرنا- نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، گفت: باید معلمان را که افسران سپاه پیشرفت کشور هستند از همه نظر تقویت و مجهز کنیم به طوریکه یک معلم به جز تعلیم و تربیت دغدغه دیگری نداشته باشد.

به گزارش روز جمعه روابط عمومی دفتر نماینده کرمانشاه؛ «محمد رشیدی» در راستای سلسه نشست‌های گرامیداشت مقام معلم، با حضور جمعی از مسوولان و فرهنگیان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سرسرای جلسات تدبیر آموزش و پرورش استان با تسلیت ایام شهادت حضرت علی(ع) و گرامیداشت هفته معلم، با تاکید بر لزوم تکریم و بزرگداشت مقام معلم و به خصوص فرهنگیان پیشکسوت، افزود: تلاش‌ها و زحمات معلمان در دوران‌های مختلف بر دفتر روزگار نقش بسته و اگر پیشرفتی امروز در کشور حاصل شده است حاصل مجاهدت‌های این عزیزان است.

وی گفت: این مهم وظیفه ما را در قبال تکریم این قشر جهادگر به ویژه فرهنگیان شاهد و ایثارگر را دو چندان می‌کند.

رشیدی، استعدادیابی، مهارت افزایی و تربیت اخلاقی  را سه اصل مهم در آموزش و پرورش نسل آینده عنوان کرد و افزود: در صورت تحقق این سه اصل، شاهد نیل به اهداف عالی انقلاب در حوزه تعلیم و تربیت و جامعه مطلوب خواهیم بود.

وی در پایان با قدردانی از اقدامات آموزش و پرورش استان به ویژه در ایام کرونا، گفت: بحث رتبه بندی فرهنگیان و تبدیل وضعیت برخی از آنها به صورت ویژه در حال پیگیری است و امیدواریم با همراهی سایر نمایندگان و دیدگاه مثبت ریاست مجلس شاهد حصول نتیجه مطلوب باشیم.

در پایان این نشست تعدادی از فرهنگیان شاهد و ایثارگر آموزش و پرورش استان توسط نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تجلیل شدند.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت، ۳۲۰هزار دانش آموز و ۲۶هزار فرهنگی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha