۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۳۰
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84320999
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرچم فلسطین در سنندج برافراشته شد

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۳۰
کد خبر: 84320999
پرچم فلسطین در سنندج برافراشته شد

سنندج - ایرنا - مراسم برافراشته شدن پرچم فلسطین به مناسبت روز جهانی قدس، با حضور جمعی از مردم و مسوولان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خیابان فردوسی سنندج برگزار شد.

به گزارش ایرنا، این آیین روز جمعه با حضور جمعی از مردم سنندج، نماینده ولی فقیه در کردستان، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان و تعدادی از مسوولان، با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان درمراسم روزجهانی قدس که در پیاده‌راه فردوسی سنندج برگزار شد، گفت: از برکت و یمن این اقدام ارزشمند امام خمینی(ره)، مسئله فلسطین در روابط بین الملل نه تنها فراموش نشده بلکه روز به روز مبازره با ظلم و ستم با صلابت بیشتری ادامه دارد.

سردار سیدصادق حسینی اقدامات رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن دانشمندان کشورمان و اقدامات خرابکاری در سایت نطنز را گامی از طرف دشمنان برای ضربه زدن به ایران عنوان کرد و گفت: دشمنان عقیده دارند که نباید اجازه دهند شخصیت دیگری همچون امام خمینی (ره) رشد کند.

سادات رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان هم با بیان اینکه روز قدس تبلور اتحاد و همبستگی مسلمانان جهان است گفت: با وجود عدم برگزاری راهپیمایی در روز قدس امسال به علت گسترش ویروس منحوس کرونا، مردم شریف استان کردستان همراه با دیگر مسلمانان جهان هرگز مسئله فلسطین و آزادی مسجدالاقصی را مورد غفلت قرار نخواهند داد.

در این مراسم شرکت کنندگان ضمن به آتش کشاندن پرچم اسراییل غاصب و آمریکای جنایتکار شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند.

در پایان این مراسم از مربی سنندجی تیم جودوی نونهالان کشور که در سال ۲۰۰۳ از رویارویی با تیم رژیم صهیونیستی خودداری کرده بودند تجلیل شد.

۲ سال است که به دلیل شیوع کرونا، راهپیمایی روز جهانی قدس در ایران برگزار نمی‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha