۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۳۰
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84321664
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات احداث بوستان ۱۴ هکتاری آشتی در سنندج آغاز شد

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۳۰
کد خبر: 84321664
عملیات احداث بوستان ۱۴ هکتاری آشتی در سنندج آغاز شد

سنندج- ایرنا- عملیات احداث بوستان ۱۴ هکتاری "آشتی " واقع در محله فرجه و جنب بلوار دکتر حسینی شهر سنندج روز شنبه با حضور جمعی از مسوولان و مدیران شهری آغاز شد.

به گزارش ایرنا، شهردار سنندج روز شنبه در حاشیه آغاز عملیات این بوستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه سرانه فضای سبز و احداث پارک‌ها  و بوستان‌ها در سطح شهر بویژه در مناطق کمتر برخوردار بسیار حائز اهمیت بوده و جزو یکی از اولویت‌های طرح‌ها و برنامه‌های این شهرداری در این دوره بوده است.

حشمت‌الله صیدی افزود: احداث فضای سبز در قالب پارک‌ها و بوستان‌ها علاوه بر افزایش زیبایی بصری و ارتقاء سرانه فضای سبز در رضایتمندی شهروندان تاثیرگذار بوده و زمینه نشاط اجتماعی را نیز فراهم می‌کند.

وی یادآور شد: در این دوره و در راستای توسعه سرانه فضای سبز اقدامات ماندگاری نظیر احداث بوستان ۲۰ هکتاری "کوچک ره ش" در دگران و ساماندهی برخی بلوارهای اصلی سطح شهر انجام شد.

شهردار سنندج اعلام کرد: پس از بازدید و بررسی‌های لازم و شناسایی مکان‌هایی که پتانسیل احداث فضای سبز را در سطح منطقه دارند؛ احداث فضای سبز در محله فرجه بر روی بلوار دکتر حسینی در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به آغاز عملیات احداث این بوستان ۱۴ هکتاری گفت: این بوستان شامل سایت‌های ورزشی از جمله زمین فوتبال، والیبال، بسکتبال، اسکواش، تنیس روی میز، ست ورزش همگانی، بدمینتون، اسکیت، دوچرخه سواری، سایت پیاده روی، نشیمنگاه، نوروزگاه، آمفی تئاتر روباز، آبنما و  نصب المان خواهد بود.

صیدی اظهار داشت: نهال‌کاری و احداث فضای سبز هم در این بوستان اجرا خواهد شد وبرای  آبیاری فضای سبز آن با تعبیه ۲مخزن آب ۵۰ مترمکعبی و بصورت قطره ای انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این بوستان ساختمان سرای محله، ساختمان مدیریت پارک، نمازخانه و سرویس بهداشتی نیز برای رفاه حال شهروندان احداث می‌شود، ابراز امیدواری کرد، تا پایان فصل عمرانی سال جاری بتوانیم نسبت احداث این بوستان زیبا و دلنشین اقدام کینم.

شهر سنندج مرکز استان کردستان با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha