شبیه «ماه عسل» نیستیم

تهران- ایرنا- تهیه‌کننده ویژه برنامه رمضانی «دعوت» گفت: ماه عسل یک برنامه اجتماعی با رویکرد عام بود؛ اما «دعوت» برنامه اجتماعی با رویکرد خانواده است و نمی‌توان آن را شبیه به ماه عسل دانست.

مجتبی کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا ضمن بیان این مطلب توضیح داد: ماه عسل برنامه فاخری بود که من همچنان برایش کف می زنم. اما همه برنامه های تاک شو (گفتگومحور) متکی بر گفتگو هستند. هویت و ساختار گفت‌وگوست که به آن معنا می‌دهد. ما در برنامه دعوت سوژه‌هایی را مطرح می‌کنیم که مبتلابه خانواده باشد.

وی با اشاره به این نکته که تا کنون هیچ کسی در جریان ساخت این برنامه به کرونا مبتلا نشده تاکید کرد: ما در برابر سلامتی مهمان‌ها مسئول هستیم. چند خودروی استریل شده داریم که مهمان‌ها را به استودیو می آورند. در این استودیو ۴ هزار متر مربع سطح و ۱۸ متر عمق داریم که عملا فضای باز محسوب می شود. مهمان‌هایی که از شهرستان می‌آیند در هتل پنج ستاره ساکن می‌شوند. خیلی از مهمان هایمان آدم های مسنی بودند که حاضر به سفر به تهران نشدند. ما هم اصراری به حضور نکردیم. چون نگرانی آنها بجا بود.

حجت الاسلام برمایی مجری‌تر شده است

وی درباره تفاوت‌های برنامه امسال دعوت با سال گذشته توضیح داد: امسال محیا اسناوندی به عنوان سردبیر در برنامه حضور دارد. او که خودش سابقه اجرا و نویسندگی دارد، در این بخش‌ها کمک کرد. همچنین با تکنیک های اجرا با حاج آقای برمایی ارتباط گرفت. به همین خاطر امسال می‌بینید حاج آقای برمایی مجری‌تر و حرفه‌ای‌تر شده است.

کشاورز با اشاره به این که برنامه دعوت دو سال پشت سر هم به عنوان پربیننده‌ترین برنامه افطار انتخاب شده بیان کرد: پرمخاطب شدن اولویت ما نیست. دوست داریم پرمحتوا باشیم.

دنبال نقطه اوج نیستیم

وی در پاسخ به این سوال که خودتان کدام سوژه برنامه دعوت را بیشتر دوست داشتید توضیح داد: سوژه خانمی که با پاکبان ازدواج کرده بود، جذابیت داشت. زوجی که پس از ۳۲ سال به همدیگر رسیده بودند و مادری که به دخترش کلیه داده بود نیز جالب بودند. من همه سوژه‌هایم را دوست دارم. به نظر من سنجیدن یک برنامه ۳۰ روزه را با یک شب اشتباه است. برنامه ای که بخواهد فقط یک شب یا دو شب گل کند دچار شکست می شود. هدفم این نبود که یک نقطه اوج داشته باشم و پایین بیایم. می‌خواهیم بیننده پایدار داشته باشیم.

به گزارش ایرنا، ویژه‌برنامه دعوت به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجتبی کشاورز کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که در ایام ماه مبارک رمضان هر روز ساعت ۱۹:۱۵ پخش می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha