۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۰:۱۳
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84323773
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۳۷ باشگاه ورزشی استان سمنان تسهیلات حمایتی دوران کرونا دریافت کردند

سمنان- ایرنا- سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: ۳۳۷ باشگاه ورزشی خصوصی دارای مجوز پروانه فعالیت از این اداره کل به منظور حمایت مالی در دوران شیوع کرونا، تسهیلات دریافت کردند.

به گزارش ایرنا، مصطفی مرادی عصر یکشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: تسهیلات با توجه به نوع کاربری باشگاه ورزشی از مبلغ ۶۰ میلیون تا ۳ میلیارد ریال بود و با کارمزد ۱۲ درصد در ۲ نوبت تیر و آذر سال گذشته پرداخت شد.
️ سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان افزود: در کنار پرداخت این تسهیلات براساس امضای تفاهم نامه داخلی بین اداره کل ورزش و جوانان استان و مدیریت امور شعب بانک ملی استان در خرداد سال گذشته به ۷۰ مدیر باشگاه ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات با کارمزد ۱۸ درصد و به ۸۰ مربی باشگاه وام ۲۰ میلیون ریالی به صورت قرض الحسنه با کارمزد چهار درصد پرداخت شد.
وی بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در جلسات مختلف استان به گوشزد ضرر و زیان باشگاه های خصوصی از کرونا پرداخت و تا حد ممکن و عدم شرایط حاد، خواهان بازگشایی آنها بود.
مرادی ضمن قدردانی از صبوری موسسان و مدیران باشگاه‌های ورزشی استان و تعامل و همکاری آنها در تعطیلی ایجاد شده به خاطر رنگ‌بندی های کرونایی، افزود: با وجود شرایط غیرقابل پیش‌بینی موضوع کرونا اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان ۴۹ مجوز پروانه فعالیت را به منظور تاسیس باشگاه صادر و ۵۱ مجوز باشگاه را تمدید کرد.
وی یادآور شد: شمار مجوز تاسیس و تمدید باشگاه ورزشی نشان از توجه به نقش ورزش و توسعه آن در استان دارد که حتی در زمان کرونا مردم ورزش‌دوست استان عقب‌نشینی نکرند و متقاضی ارائه خدمات ورزشی به هم استانی های خود هستند.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: رونمایی از اپلیکیشن ناب (نظارت اماکن و باشگاه‌ها) یکی از راهکارهایی بود که برای بازدید و نظارت از باشگاه‌ها در زمان کرونا تهیه و راه اندازی شد و نزدیک به ۱۰۰ باشگاه خصوصی از ابتدای بهمن تا پایان اسفند سال گذشته از طریق همین سامانه مورد ارزیابی قرار گرفتند.‌
 به گزارش ایرنا، تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان سمنان ۱۵ هزار و ۳۳۵ نفر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha