۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۰۶
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 84324690
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زخمی شدن ۲۷۸ نفر در حمله نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی

تهران-ایرنا- حمله امروز (دوشنبه) نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی به زخمی شدن ۲۷۸ نفر از فلسطینیان منجر شد.

به گزارش ایرنا به نقل از الجزیره، هلال احمر فلسطین در تازه ترین آمار خود از تلفات امروز درگیری‌های مسجدالاقصی و قدس اشغالی اعلام کرد که ۲۷۸ نفر از فلسطینیان در حملات نظامیان صهییونیست مجروح شدند.

همزمان با قدس اشغالی، بسیاری از شهرهای کرانه باختری و نوار غزه نیز به صحنه درگیری شدید فلسطینیان با اشغالگران صهیونیست در حمایت از ساکنان قدس اشغالی تبدیل شده است.

قدس اشغالی و برخی دیگر از شهرهای فلسطین طی روزهای گذشته شاهد درگیری نظامیان صهیونیست با تظاهر کنندگان و نمازگزاران فلسطینی در اعتراض به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی بود.

پیشتر "ایهود اولمرت" نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی نسبت به احتمال آغاز انتفاضه جدید فلسطینیان هشدار داده بود.

اولمرت به حوادث و اعتراض‌های اخیر در قدس اشاره و گفته بود که این حوادث نشانه آن است که اوضاع در آستانه فروپاشی قرار دارد و ممکن است هر لحظه، بیشتر شود.

شهر قدس از آغاز ماه مبارک رمضان و به دنبال اقدامات هتاکانه پلیس رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان به ویژه در منطقه "باب العمود" و کوی "شیخ جراح" ناآرام است.

به دنبال شرایط بحرانی قدس، "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر و "بنی گانتس" وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای بررسی وضعیت شرایط موجب تشکیل جلسه امنیتی دادند.

صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) یکشنبه شب در گزارشی اعلام کرد که ۲۹ کودک از جمله یک کودک شیرخوار به دنبال اقدامات ناقضانه نظامیان اسرائیل در شهر اشغالی قدس زخمی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha