کیفیت آب شرب هفت روستای تالش ارتقا یافت

آستارا - ایرنا - مدیر شرکت آب و فاضلاب تالش از ارتقای کیفیت آب شرب هفت روستای این شهرستان، با نصب و راه‌اندازی تاسیسات ضدعفونی و تزریق کلر خبر داد.

حامد آذر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در سال گذشته با صرف ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ، هفت دستگاه کلریناتور برای تزریق کلر و ضدعفونی آب شرب روستاها خریداری کرده بودیم.

وی افزود: نصب و راه اندازی این دستگاه ها تا اواخر سال ۹۹ طول کشید و اکنون کیفیت آب شرب ۳۰۰ خانوار روستاهای گیسوم، درازک محله ۱ و۲، سیاهچال، لمرسفلی، ترشابر و سیاهکل محله ارتقا یافته و روستائیان از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار هستند. 

وی ادامه داد: در اردیبهشت ماه امسال با تکمیل ۲۴۰ متر لوله گذاری با صرف بیش از ۴۵۰ میلیون ریال، شبکه آبرسانی شهر تالش را توسعه یافت و امکان واگذاری ۳۸ انشعاب جدید فراهم شد.

آذر همچنین به خرید و راه‌اندازی تاسیسات آبرسانی و تقویت فشار شبکه آب ۹۱۰ خانوار روستاهای تره و ترک محله، وحدانی محله، کشلی و خطبه سرا در ماه جاری اشاره کرد و افزود: الکتروموتور چاه آب روستای تره خراب شده بود و با صرف ۸۵ میلیون ریال به خرید و راه اندازی دستگاه جدید اقدام شد.

مدیر شرکت آب و فاضلاب تالش از مشترکین خواست، اتفاقات شبکه توزیع آب را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۲ اطلاع‌رسانی کنند.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha