۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۸:۰۴
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84325201
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۲۲ هزار دوز واکسن کرونا در چهارمحال و بختیاری تزریق شد

شهرکرد- ایرنا- رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری از تداوم تزریق واکسن کرونا در استان خبر داد و گفت: تاکنون ۲۲ هزار دوز واکسن در استان تزریق شده است.

سید راشد جزایری روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه‌بر تزریق واکسن به کادر بهداشت و درمان، سالمندان، جانبازان بالای ۵۰ درصد، پاکبانان و بیماران خاص، تزریق واکسن برای گروه‌های سنی بالای ۶۰ سال نیز در استان در حال اجرا است.

وی از تزریق ۶۵ درصد سهمیه گروه سنی بالای ۸۰ ساله‌های استان خبر داد و گفت: تزریق واکسن برای این گروه تا پایان هفته ادامه دارد و پس از آن گروه سنی ۷۵ تا ۸۰ سال فراخوان می‌شوند.

جزایری در پاسخ به اینکه برای خبرنگاران تاکنون سهمیه‌ای در کشور و استان اختصاص داده شده است یا خیر؟  اظهار داشت: تاکنون در هیچ یک از استان‌های کشور سهمیه‌ای برای خبرنگاران اختصاص داده نشده است و چنانچه در سطح ملی تصمیم‌گیری شود در همه استانها همزمان این طرح اجرا می‌شود.

رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری در ادامه با ابراز امیدواری نسبت به تداوم روند نزولی کرونا در استان، تصریح کرد: کاهش شیوع در سطح بیماران سرپایی قابل توجه است و در سطح بیماران بستری نیز این کاهش وجود دارد اما تعداد مرگ و میر هنوز وارد روند نزولی نشده است.

جزایری خاطر نشان کرد: این وضعیت شکننده است و باید تا می‌توان نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی دقت داشت و از برپایی دورهمی و تجمع دوری کرد.

به گزارش ایرنا، از ابتدای شیوع کرونا تاکنون از ۱۱۹ هزار و ۱۲۳ مورد نمونه‌گیری انجام شده است که بر اساس آن ۴۲ هزار و ۱۰۴ نفر مبتلا به کرونا شناسایی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha