۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۴۱
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 84328092
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اردوی آمادگی و گزینشی تیم ملی بسکتبال نوجوانان در شاهرود آغاز شد

شاهرود - ایرنا - رییس کمیته آموزش و مربیان بسکتبال استان سمنان گفت: اردوی آمادگی و گزینشی تیم ملی بسکتبال نوجوانان با حضور ۲۸ بازیکن از ۶ استان کشور در شاهرود آغاز شد.

سجاد دایمی مقدم روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اردوی آمادگی و گزینش تیم ملی بسکتبال نوجوانان پسر با حضور ۲۸ بازیکن از استان های سمنان، کردستان، کرمانشاه، همدان، آذربایجان و ایلام از امروز به میزبانی هیات استان سمنان در سالن انقلاب دانشگاه صنعتی شاهرود آغاز شد.

وی با بیان اینکه اردوی گزینشی بازیکنان بسکتبال در رده نوجوانان (پسر) زیر نظر سازمان تیم‌های ملی و کادر فنی تیم ملی بسکتبال به دلیل رعایت دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا در ورزش، به صورت چنداستانی برگزار می‌شود، تصریح کرد: این دوره از تمرینات به منظور آمادگی و گزینش بازیکنان برای شرکت در مسابقات آسیایی زیر ۱۶ سال به میزبانی تهران طی روزهای ۱۳ تا ۲۰ شهریورماه با حضور ۱۶ تیم برگزار می‌شود.

دایمی مقدم با اشاره به اینکه هشت بازیکن و چهار مربی از استان سمنان در این اردو حضور دارند، اظهار داشت: امیر بیاری، ایمان کریمی، محمد حسین پرویی، و عرشیا محمدی از شاهرود، علی اصغری، و سهند درزی از سمنان، و صاحب قباخلو و پویا موزنی از گرمسار به عنوان بازیکن در اردوی گزینشی تیم ملی نوجوانان کشور در شاهرود حضور دارند.

 رییس کمیته آموزش و مربیان بسکتبال استان سمنان ادامه داد: مربیان حاضر در این اردو سعید برزگر و اینجانب از شاهرود و علیرضا مرادی و مرتضی بنی اسدی از سمنان تعیین شدند. 

وی با بیان اینکه این اردو در سه نوبت پیش‌بینی شده است، ابراز داشت: امروز در ۲ نوبت صبح و عصر و جمعه صبح ملی پوشان به هنگام تمرین گزینش خواهند شد.

به گفته وی ، این اردوی آمادگی و گزینش زیر نظر سیامک ویسی سرمربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha