اعتراض صدها نفر در آمریکا علیه حملات رژیم صهیونیستی به غزه

تهران- ایرنا- تشدید حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه و ادامه جنایات این رژیم علیه فلسطینیان صدها نفر را در آمریکا به خیابان ها کشید و آنها در تظاهراتی اعتراضی خواستار پایان این خشونت ها شدند.

به گزارش امروز (پنجشنبه) ایرنا، تارنمای روزنامه آمریکایی "دیلی هرالد"در این باره نوشت: صدها نفر روز گذشته در مرکز شیکاگو در اعتراض به اقدامات اسرائیل در بیت المقدس و حملات هوایی در غزه تجمع کردند.

رژیم اسرائیل دیروز فشار بر فلسطینیان را با حملات شدید نظامی به نوار غزه، که منجر به شهادت ۱۰ مقام ارشد نظامی حماس و تخریب یک ساختمان مرتفع  که محل استقرار این گروه بود، افزایش داد، در مقابل حماس هم  صدها موشک به شهرها و شهرک های صهیونیستی  شلیک کرد.

این دور از خشونت ها شدیدترین تنش ها میان اسرائیل و فلسطین از زمان جنگ ویرانگر ۵۰ روزه در سال ۲۰۱۴ است.

خشونت های اخیر در بیت المقدس در آمریکا واکنش های گوناگونی در پی داشته و این به ویژه برای آمریکایی های دارای خویشاوند دردناک است.

تظاهرات روز گذشته شیکاگو با حضور صدها نفر توسط شبکه جامعه فلسطینیان آمریکا برگزار شد که در آن تظاهرکنندگان خواستار پایان حملات هوایی رژیم اسرائیل به غزه شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه آخرین آمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی در دو روز گذشته را ۶۹ نفر از جمله ۱۷ کودک و ۷ زن و شمار زخمی ها را هم نزدیک به ۴۰۰ نفر اعلام کرده است.

رژیم اشغالگر صهیونیستی برای دومین روز متوالی حملات جنایتکارانه علیه باریکه غزه را امروز نیز از سرگرفت.

رژیم اشغالگر قدس شب گذشته و بامداد امروز ده ها ساختمان و خانه را در نوار غزه به ویژه شهرهای غزه و خان یونس هدف قرار داد و ویرانی های زیادی به بار آورد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha