انتخابات پرشور آینده درخشانی برای کشور رقم خواهد زد

قم - ایرنا - مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی قم با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات، بیان کرد: انتخاب پرشور، آینده درخشان کشور و سعادت جامعه را رقم خواهد زد.

حجت الاسلام و المسلمین علی ایمانی تبار روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا ضمن تاکید بر این که در آستانه برگزاری انتخابات مهم و تاثیرگذاری در کشور هستیم، افزود: عقل حکم می‌کند که از این ظرفیت برای سرعت بخشیدن به مسیر پیشرفت کشور استفاده کینم.

وی با اشاره به این که بی تفاوتی در زندگی فردی و اجتماعی به صلاح نیست، ادامه داد: در همین رابطه بی تفاوت بودن نسبت به انتخابات که سرنوشت کشور را رقم می‌زند به طور حتم اشتباه است و همه باید از دستاوردهای نظام اسلامی که با خون شهدا به دست آمده است، مراقبت کنیم.

وی ادامه داد: انتخابات علاوه بر تاثیرگذاری کلان در سطح ملی، زندگی اقشار مختلف مردم را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد و به همین دلیل از اهمیت فراوانی در ایجاد حرکت تحولی کشور و افزایش امید مردم، نشاط سیاسی و سرمایه اجتماعی برخوردار است.
ایمانی تبار با تاکید بر این که باید در زمان انتخاب نهایت دقت را داشت، گفت: در ارتباط با انتخابات ریاست جمهوری باید نسبت به آینده کشور حساسیت داشته باشیم و فرد متعهد، متخصص، ولایت مدار و با سابقه کار صادقانه برای خدمت به مردم را با نگاه به عملکرد افراد انتخاب کنیم.

وی بیان کرد: در فرصت باقی مانده تا زمان برگزاری انتخابات همه وظیفه داریم با تلاش بیشتر در صحنه باشیم و برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای که موجب تقویت نظام اسلامی در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی است، تلاش کنیم.

 سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، نخستین میان دوره ای انتخابات دور یازدهم مجلس شورای اسلامی و دومین میان دوره‌ای انتخابات مجلس پنجم خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود./

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha