مشارکت حداکثری در انتخابات ضربه‌گیر کشور در برابر فشارهای دشمنان است

ساری - ایرنا - عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان مازندران با تاکید بر اینکه حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد در این برهه زمانی حساس و با اهمیت است ، گفت : مشارکت حداکثری در انتخابات ضربه‌گیر کشور در برابر فشارهای دشمنان خواهد بود.

علی اکبر بهمنش روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : مردم ایران در عرصه های مختلف نشان داده اند که با ارزش های انقلاب و نظام مخالفتی ندارند که از آن جمله تشییع پیکر شهدای غواص و سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی را می توان نام برد که مردم حضور پرشوری در این عرصه ها داشتند. حضور مردم در چنین صحنه هایی نشان می دهد که مردم با روش های مسئولان مشکل دارند و آنها نتوانسته اند مشکلات مبتلا به اکثر مردم را برطرف کنند که این مساله موجب نارضایتی و گلایه مندی آنها شده است.

دبیر سابق شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان مازندران با اظهار این که مشارکت حداکثری این پیام را به جهانیان مخابره می‌کند که مردم پشتوانه نظام و کشور هستند و دشمنان را به عقب‌نشینی بکشاند ، گفت : اکنون مردم با مشکلاتی نظیر بیکاری ، فقر ، اشتغال و یا مدیریت کرونا درگیر هستند که این مساله ناشی از نوع مدیریت مسئولان است و مردم از این بابت دلخوری دارند در غیر این صورت مردم اصل نظام و ارزش های آن را باور و قبول دارند و مردم همواره در صحنه ها حضور داشته اند و اگر دیدیم جایی مردم حضور کمرنگ داشته اند باید بدانیم آنجا کم کاری ، خیانت و یا عدم شایسته سالاری رخ داده است که مردم به این صورت عکس العمل نشان دادند . 

وی با اظهار این که اگر مسئولان با همت و تلاش بیشتر برای رفع این تنگناها و مشکلات مردم اقدام کنند، با این کار امیدواری را در جامعه ترویج می دهند و افزود : با امیدآفرینی در مردم و جامعه می توانیم شاهد یک حضور حداکثری مردم در این انتخابات باشیم . 

این فعال سیاسی مازندران از حضور حداکثری مردم در انتخابات به عنوان قدرت نرم نظام یاد کرد و گفت : قدرت اصلی نظام ما به همین داشتن پشتوانه های مردمی آن وابسته  است که در صحنه های مختلف پیروزی انقلاب اسلامی ، هشت سال جنگ تحمیلی و دیگر دوران ها از جمله دوران سازندگی پس از جنگ حضور فعالی داشته اند . 

وی افزود : دشمنان ما از مسائل و تجهیزات نظامی ما هراسی ندارند و آنچه باعث هراس آنها شده است ، همین پشتوانه مردمی و حضور همیشه در صحنه آنها است و باید تلاش شود تا این قدرت را پاس بداریم . 

بهمنش همچنین خطاب به شورای نگهبان از این مجموعه خواست تا در انتخابات پیش رو سعه صدر بیشتری از خود نشان بدهند و گفت : برای اینکه بتوانیم حضور و مشارکت حداکثری مردم را پای صندوق های رای داشته باشیم باید اجازه بدهیم از همه سلائق افراد حضور یابند و تایید شوند و مردم با تنوع نامزدها از طیف های مختلف در سبد انتخابات مواجه شوند . 

وی تاکید کرد : بازخورد جامعه نسبت به محدود کردن خاص است و آنها این مساله را نمی پذیرند و می تواند بر عدم مشارکت در انتخابات تاثیر بگذارد . 

 این عضو شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان مازندران با اشاره به اینکه چشم و انتظار دشمنان به انتخابات پیش روی ایران است ، گفت : قطعا اگر حضور و مشارکت حداکثری مردم را در این انتخابات ببینند از مواضع فشار خود خواهند کاست .

وی تاکید کرد : مردم بدانند در شرایط فعلی قهر با صندوق های رای نه تنها آسیب به خود و کشور در زمان حاضر است ، بلکه این آسیب می تواند نسل های آینده ما را نیز درگیر خود کند چرا که دشمنان از این ناحیه متوجه می شوند که شاید مردم با نظام نیستند و بدین طریق از فرصت برای وارد کردن ضربات بیشتر استفاده می کنند . 

 انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ۲۸ خرداد ماه به صورت همزمان برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha