۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۳:۰۴
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 84331632
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فکری: بازیکنان نفت مسجدسلیمان شایسته بازی در تیم ملی هستند

اهواز - ایرنا - سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: خوشحالم که مربی چنین بازیکنانی هستم و معتقدم که آنها می‌توانند در تیم‌های بزرگ و حتی تیم ملی بازی کنند.

به گزارش ایرنا محمود فکری یکشنبه شب پس از برد مقابل میهمان خود ماشین سازی تبریز در نشست خبری بیان کرد: خوشبختانه روحیه برد به تیم برگشته که اتفاق بسیار خوبی است. بازیکنان ما با تمام وجود در هر ۲ نیمه تلاش کردند و در آخرین لحظه به گل رسیدیم.

وی با بیان اینکه تیم ماشین سازی بازی بسیار خوبی ارایه داد که به آقای اکبرپور تبریک می‌گویم افزود: بازی مقابل ماشین سازی برای ما سخت‌تر از ۲ بازی قبلی‌ بود. ما در سه بازی هفت امتیاز گرفتیم و معتقدم این امتیازها به سادگی به دست نیامده است.

فکری با اشاره به اینکه تیم ما مشکلاتی دارد که امیدوارم مسوولان شهرستان به فکر بازیکنان باشند گفت: ابتدا به دنبال بقای تیم در لیگ برتر بوده و بعد به دنبال جایگاه بهتری هستیم اگرچه توانایی رسیدن به جایگاه بهتری را داریم.

وی افزود: ما ابتدا باید به نقطه امن برسیم و دغدغه سقوط در لیگ را نداشته باشیم لذا تا آخرین لحظه برای خوشحالی مردم تلاش می‌کنیم. 

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: کرمانشاهی از دروازه‌بانان خوب ما و لیگ است و امیدوارم مربیان تیم ملی او را ببینند. این بازیکن در آینده می‌تواند پیراهن شماره یک تیم ملی را هم بپوشد و مطمئن هستم مربیان تیم‌های بزرگ او را زیر نظر دارند.

وی با بیان اینکه بازیکنان ما ظرفیت لژیونر شدن را هم دارند ادامه داد: از همه رسانه‌ها و هواداران تیم نفت مسجدسلیمان تشکر می‌کنم آنها شاید در استادیوم نباشند اما وجودشان را احساس می‌کنیم و انرژی خوبی به ما می دهند.

دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و ماشین سازی عصر روز یکشنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان با نتیجه یک بر صفر نفت به پایان رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha