به گزارش ایرنا از وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در بیانیهای که وزارت دفاع روز دوشنبه در آستانه ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی منتشر کرد، آمده است: در عصر ارتباطات و روزگار انفجار اطلاعات که جهان بسان اتاقی شیشهای و دهکدهای کوچک برای همگان قابل رویت است، روابط عمومیها در سازمانها و نهادهای کشوری و لشکری نقشی بیبدیل به عنوان بازوی موثر مدیران ارشد برای تشخیص مسیر صحیح ارتباط موثر با افکار عمومی داشته و یک بازیگر ماهر در کمک به تصمیمگیریهای راهبردی سازمانها است، تا آنجا که روابط عمومی، مهمترین پل ارتباطی میان مدیران و کارکنان و مخاطبان عمومی است.
این بیانیه افزود: اهمیت روابط عمومی در سازمانهای دفاعی به دلیل حساسیتهای موجود در امر اطلاعرسانی حوزه نظامی در زمانی که جنگ تمام عیار رسانهای و روانی از سوی امپراطوری رسانه ای استکبار در کنار تحریمهای ظالمانه برای تضعیف دستاوردهای شگرف صنعت دفاعی کشور علیه ملت ایران در جریان است، جایگاه ویژه و موثری داشته، تا آنجا که نقش اساسی در تصویرسازی باشکوه از اقتدار و توان دفاعی کشور ایفا کرده و نیروئی حیاتی در کمک به تصمیمگیریهای راهبردی و مدیریتی نیروهای مسلح است.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح عنوان کرد: بیشک تلاش پربرکت و تکلیفمدارانه روابط عمومیهای نیروهای مسلح، در سایه همراهی و همیاری دیگر بخشهای سازمانهای کشوری و لشکری صحنههایی غرورآفرین و افتخارآمیزی همچون رونمائی و ساخت دهها محصول پرطمطراق صنعت دفاعی در حوزههای رزم زمینی، هوائی، دریائی، هوافضا، الکترونیک و ارائه خدمات گوناگون معیشتی و بیمهای آفریده است.
این بیانیه خاطرنشان کرد: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تبریک فرا رسیدن، ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی به دستاندرکاران و کارکنان پرتلاش روابط عمومیهای سازمانها، نهادها و دستگاههای کشوری و لشکری، موفقیت روزافزون آنها را در تقویت اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال خواهان است.
نظر شما